  • 1. Data: 2007-02-05 18:48:07
    Temat: Koszty zarzadzania w FI
    Od: "Janusz K." <a...@o...pl>

    Witam,
    Króciutkie pytanko - czy koszty zarządzania w funduszch inwestycyjnych
    liczone są od całej kwoty, czy od zysku (wydaje mi się, że od całości,
    ale...).
    Czy koszty zarządzania zależą od zgromadzonej liczby jednostek - SFI w
    mBanku podana jest tylko wartość procentowa, nie znalazłem info o
    zróżnicowaniu.

    Pozdrawiam
    Janusz K.

  • 2. Data: 2007-02-06 13:41:53
    Temat: Re: Koszty zarzadzania w FI
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Króciutkie pytanko - czy koszty zarządzania w funduszch inwestycyjnych
    > liczone są od całej kwoty, czy od zysku (wydaje mi się, że od całości,
    > ale...).

    Od bieżącej wartości aktywów, czyli od całej kwoty.

    > Czy koszty zarządzania zależą od zgromadzonej liczby jednostek - SFI w
    > mBanku podana jest tylko wartość procentowa, nie znalazłem info o
    > zróżnicowaniu.

    Konsekwencją pobierania kosztow zarzadzania jest odpowiednia zmiana wartosci
    jednostki. Koszty w przeliczeniu na jednostke sa stale, niezalezne od liczby
    posiadanych jednostek.