  • 11. Data: 2009-10-27 17:58:02
    Temat: Re: Kowalski widzę cie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message
    news:hc7c4f$233$1@inews.gazeta.pl...

    > To o wierze czy o delegalizacji hazardu?
    >
    > :)

    wydaje mi sie że wiesz o czym :).

    george

  • 12. Data: 2009-10-27 18:36:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Kaczor Donald zabija kurę znoszącą złote jaja to dopiero są jaja. To
    > jednak
    > jest krwawy Donald i to taką socjalistyczną czerwienią.

    Komu znoszą złote jaja???

    --
    marfi

  • 13. Data: 2009-10-27 20:12:51
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Komu znoszą złote jaja???
    >
    > --
    > marfi

    No właśnie, Ty jako inteligentny gość zadałeś sobie to pytanie od razu a
    pajace ze wszystkich rządów nie potrafią uregulować tego przez całe lata. U
    Sekielskiego wypowiadał się specjalista, że należałoby zainstalować
    specjalny moduł (nawet były prace nad tym w ministerstwie) przesyłający
    dane on-line z maszyn np. wpływ - wypływ i po sprawie. Ja rozumiem, że wtedy
    jakiś Zbychu mógł blokować ale teraz. Podrapali się w głowę, a że tam nic
    nie ma to wymyślili, zabijemy tą krowę, co prawda dużo mleka by dała ale
    bodła nas suka rogami to ma za swoje. A my mamy inne krowy i będziemy je
    doili 3 razy dziennie zamiast 2, to tak żeby już nie o kurach.

  • 14. Data: 2009-10-27 20:28:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > doili 3 razy dziennie zamiast 2, to tak żeby już nie o kurach.

    IMO automaty są szkodliwe i nie powinny być łatwo dostępne ale obawiam
    się, że może być tak jak kilka lat temu (chyba w czasach rządów SLD), że
    zostały "zdelegalizowane" i w efekcie na wszystkich automatach pojawiły się
    "legalizujące" nalepki o treści zbliżonej do "Automat do gier
    zręcznościowych - nie wypłaca żadnych wygranych" i to była prawda bo
    wygranych nie wypłacał automat ale wypłacała "pani Jadzia" nie dzieląc się z
    fiskusem a tylko z innymi biznesmenami.

    --
    marfi

  • 15. Data: 2009-10-27 20:49:43
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "kigam"

> [...]
    > bodła nas suka rogami to ma za swoje. A my mamy inne krowy i będziemy je
    > doili 3 razy dziennie zamiast 2, to tak żeby już nie o kurach.

    A po co montować jakis moduł i go kontrolować penalizować, skoro gość
    zamiast wrzucić te 15zł od babci do dziury kupi małpkę, będzie miał kilka
    min real odlot, co zostanie zafiskalizowane istniejącym juz modułem kasy
    fiskalnej.