  • 21. Data: 2009-03-16 14:10:33
    Temat: Re: (Kr.Hip.) PKO BP stosuje zakazane klauzule
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Założyli po prostu jedynie rachunek techniczny do obsługi kredytu, chociaż
    co niektórzy pracownicy banku dziwili się potem, że tak też można. A po
    kilku latach przekonali mnie, że jak założę konto za 7,40 zł, to obniżą mi w
    końcu marżę - o jakieś 0,5%.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 22. Data: 2009-03-16 14:17:37
    Od: o...@g...com

    On 16 Mar, 14:07, JB <j...@o...pl> wrote:
    > Sprawdzalem u siebie w banku - istnieje mozliwosc stworzenia konta
    > technicznego na które wpłąca sie ratę.... koszt aneksu 150pln :(
    >
    > JB

    To mówisz o PKO BP??

  • 23. Data: 2009-03-16 14:35:21
    Od: JB <j...@o...pl>

    > To mówisz o PKO BP??

    tak - przed chwilą dzwonilem

  • 24. Data: 2009-03-16 14:40:02
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Który to jest konkretnie zapis?
    Jakiś link?
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-03-16 14:48:29
    Od: o...@g...com

    On 16 Mar, 14:35, JB <j...@o...pl> wrote:

    > tak - przed chwilą dzwonilem

    No to juz szczyt bezczelności! Dają do podpisania umowę kredytową
    zawierającą paragrafy niezgodne z prawem a potem każą sobie płacic za
    ich zmianę!!! Proszę, zrób mi i sobie przysługe i wyślij maila z
    opisem Twojej sytuacji zawierający numer Twojej umowy oraz punkty
    klauzul zakazanych przytoczone przez mnie w 1 poście, napisz też o tej
    opłacie 150 zł do urzędów - niech się nimi zajmą! Ja wysłałem maila na
    powyższe adresy: J...@p...pl; s...@n...pl;
    k...@k...gov.pl; u...@u...gov.pl; oraz na adres rzecznika
    konsumentów w moim miescie: r...@u...krakow.pl Przecież
    po podwyżce od 1 maja utrzymanie niechcianego konta będzie nas
    kosztowało 100 zł rocznie!!! Jak więcej ludzi napisze skargi na PKO BP
    do urzędów to na pewno coś z tym zrobią!

    Pozdrawiam!

  • 26. Data: 2009-03-16 15:01:00
    Od: o...@g...com

    On 16 Mar, 14:40, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Który to jest konkretnie zapis?
    > Jakiś link?
    > JaC

    Wersja PDF Rejestru Klauzul Niedozwolonych UOKiK do popbrania w pliku
    PDF Tutaj: http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/niedo
    zwolone_klauzule/rejestr_klauzul_niedozwolonych/
    oraz http://www.uokik.gov.pl/download/Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2R
    lZmF1bHRfb3Bpc3kudjAvMjc3LzEvMS9yZWplc3RyX2Rkay5wZGY
    Konkretnie PKO BP wpisał w moją i tysiące innych umów (może to nawet
    robi nadal) klauzule uzależniające wypłatę kredytu od załozenia u nich
    konta oraz co gorsze że spłata kredytu odbywa się przez potrącenie
    kasy z tego konta. Musisz mieć więc u nich konto za 7,4 zł/msc

    1145
    Pozwany: Bank
    Polski Kasa Opieki
    S.A. w Warszawie
    " Spłata kredytu i odsetek będzie
    następować poprzez pobieranie
    środków z rachunku o charakterze
    bieżącym Kredytobiorcy Nr ...
    prowadzonego przez Bank."

    1140
    Pozwany: Bank
    Polski Kasa Opieki
    S.A. w Warszawie
    " Jednostka Banku uzależnia
    udzielenie kredytu od... posiadania
    przez Wnioskodawcę rachunku
    bankowego w jednostce Banku,
    która udziela kredytu"

    1141
    Pozwany: Bank
    Polski Kasa Opieki
    S.A. w Warszawie
    " Uruchomienie kredytu następuje
    po: ... założeniu przez Kredytobiorcę
    rachunku w jednostce Banku, która
    udziela kredytu"

    1142
    Pozwany: Bank
    Polski Kasa Opieki
    S.A. w Warszawie
    " Uruchomienie kredytu nastąpi po
    podpisaniu niniejszej Umowy, ...oraz
    założenie rachunku w jednostce
    Banku, w której Kredytobiorca
    składał wniosek o kredyt."

    1143
    Pozwany: Bank
    Polski Kasa Opieki
    S.A. w Warszawie
    " Uruchomienie kredytu nastąpi
    po:... założeniu rachunku w Banku."

  • 27. Data: 2009-03-16 17:23:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie on jeden, przykładowo KB SA też.
    JaC

    -----

  • 28. Data: 2009-03-16 18:02:14
    Od: JB <j...@o...pl>

    Zloze skarge jak tylko bank odpowie mi niepozytywnie na prosbe o
    mozliwosc splacania kredytu z innego banku.

    czekam na rozwoj sytuacji
    powodzenia

  • 29. Data: 2009-03-16 19:12:04
    Od: o...@g...com

    On 16 Mar, 18:02, JB <j...@o...pl> wrote:
    > Zloze skarge jak tylko bank odpowie mi niepozytywnie na prosbe o
    > mozliwosc splacania kredytu z innego banku.
    >
    > czekam na rozwoj sytuacji
    > powodzenia

    Ja też składałem skargi ale nie dostałem żadnej odpowiedzi - dlatego
    piszę do UOKiK. Na infolini powiedzieli że jedna z reklamacji została
    anulowana przez pracownika oddziału gdzie mam kredyt. Po prostu ręce
    opadają!!!

  • 30. Data: 2009-03-16 20:06:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > można. A po kilku latach przekonali mnie, że jak założę konto za 7,40
    > zł, to obniżą mi w końcu marżę - o jakieś 0,5%.

    no i co, zdecydowałeś się na konto w zamian za niższą marżę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS