  • 41. Data: 2009-03-18 07:37:41
    Temat: Re: (Kr.Hip.) PKO BP stosuje zakazane klauzule
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To jest taki wyjątkowy bank, w którym dopłacasz za niekorzystanie z czasu pracy
    zmeczonego państwowego personelu zrzeszonego w związkach zawodowych.

    Prawie jak opłata miesięczna za skrytkę pocztową na poczcie.
    JaC

    -----

  • 42. Data: 2009-03-18 08:01:58
    Od: o...@g...com

    On 18 Mar, 06:56, MM <m...@k...chip.pl> wrote:
    > Może na grupie udałoby się sklecić taki uniwersalny wzór pisma do
    > banku w tej sprawie?
    Ja wysłałem pismo mniej więcej takie jak w pierwszym poście tylko
    podałem moje imie, nazwisko, adres oraz nr umowy w PKO BP i oddział w
    którym zawarłem ją i wysłałem na wszystkie adresy mailowe podane w
    moim kolejnym poście. Tylko wtedy potraktują cię poważnie bo UOKiK nie
    zajmuje sie pismami bez podanego adresu na jaki mają odpisać. Tak samo
    rzecznik konsumentow w Twoim miescie. Jak więcej ludzi powysyła im
    maile to powinni sie tym zająć!

    PS. Nie polecam wysyłania skargi tylko do PKO BP. Ja taką wysłałem
    oficjalnym torem i się dowiedziałem na infolinii że zostala anulowana
    przez pracownika oddziału (sic!). Taka to juz obługa w tym banku...

  • 43. Data: 2009-03-18 08:28:03
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    zmeczonego państwowego personelu zrzeszonego w związkach zawodowych.

    > Prawie jak opłata miesięczna za skrytkę pocztową na poczcie.

    Od kilku lat skrytka jest darmowa.
    Poczta wręcz oddała mi to co zapłaciłem nadmiarowo płacąc z góry za rok.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2009-03-18 09:57:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To wyjątkowo ch....y bank:

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że rezygnacja z usługi "Informacje SMS"
    następuje po złożeniu stosownej dyspozycji w oddziale Banku prowadzącym Pana
    rachunek.
    Jednocześnie informujemy, że nie ma możliwości zlikwidowania tej usługi za
    pośrednictwem serwisów iPKO.
    W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o ponowny kontakt.
    Z poważaniem,
    Beata Sagan
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA"

    -----

  • 45. Data: 2009-03-18 20:18:23
    Od: o...@g...com

    > Na dodatek GW donosi że od maja opłata za superkonto rośnie z 5,40 na
    > 6,90 zł + 2 za bankowość elektroniczną. Ja też planuję zamknąć to
    > konto i zmusić bank do podania technicznego rachunku do spłat kredytu.
    > Może na grupie udałoby się sklecić taki uniwersalny wzór pisma do
    > banku w tej sprawie?
    > Pozdrawiam
    > MM

    Dostałem maila zwrotnego z Komisji Nadzoru Finansowego żeby przesłać
    skarge do rozpatrzenia przez ich Departament Ochrony Klientów na
    adres: d...@k...gov.pl także zapraszam do wysyłania maili jeżeli ktoś
    jest w podobnej sytuacji jak ja...

  • 46. Data: 2009-03-29 07:17:04
    Od: JB <j...@o...pl>

    I jak wyglada rozwoj sytuacji na froncie walki ...

    JB

  • 47. Data: 2009-04-02 21:07:08
    Od: JB <j...@o...pl>

    On 29 Mar, 09:17, JB <j...@o...pl> wrote:
    > I jak wyglada rozwoj sytuacji na froncie walki ...
    >
    > JB

    widze ze temat umarl .....

    jb