  • 11. Data: 2009-05-05 11:46:04
    Temat: Re: Krach już blisko
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:gtp8q5$5tr$1@news.task.gda.pl...
    > DJ (stopazwrotu.pl) pisze:
    >> Na czekaniu poza rynkiem tracisz kasę

    Ale oszczędzam czas. Giełda wciąga.

    > To akurat jest nagięcie.

    Lokaty na 7% prawdopodobnie pokryją przynajmniej inflację. Gorzej z tymi
    poniżej 4%, bo inflacja w 2009 będzie chyba znacznie większa od obecnych
    kłamstw w mediach.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-05-05 13:30:53
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Padnie to wszystko na pysk pewnie w czerwcu jak nie szybciej.

    Na razie nic na to nie wskazuje. Przecieram oczy ze zdumienia, bo pójdziemy
    jeszcze do góry. Świńska grypa, Izrael szykuje się na Iran, Iran straszy, że
    zniszczy Izrael w ciągu 11 dni, Korea, nowa choroba w Kenii, KE wieszczy
    recesję w Polsce, związkowcy protestują. A giełda swoje.
    Dowiemy się dlaczego tak jest za jakieś 4 miesiące.

    kc

  • 13. Data: 2009-05-05 13:35:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > recesję w Polsce, związkowcy protestują. A giełda swoje.
    > Dowiemy się dlaczego tak jest za jakieś 4 miesiące.

    Nadymanie spekulacji polega właśnie na tym, że kurs się odrywa od
    rzeczywistości.

    Wiesz dlaczego kupiłem akcje na początku marca? Bo wskaźniki C/Dyw. wielu
    spółek wypadały lepiej od mojej firmy. Nie opłacało mi się inwestować we
    własny biznes. Ten stan minął na początku marca, a teraz ceny znowu są
    nieatrakcyjne. Ale tak już jest ze spekulacją, że im bardziej drogo, tym
    chętniej kupują.

    Do czasu...
    który teraz nadchodzi.

  • 14. Data: 2009-05-05 16:54:43
    Od: <b...@c...pl>

    > Padnie to wszystko na pysk pewnie w czerwcu jak nie szybciej. Teraz
    > ostatnie okazje, żeby sprzedać z zyskiem. Już nawet _muszące_ kupować
    > fundusze wypuszczają śmieci z porfeli.
    >
    > Zarabiajcie sobie. Wychodzę w maju na dłużej i nawet jak Wig20 skoczy do
    > 2500, to ja naprawdę nie będę nikomu zazdrościł. Nawet lepiej żeby poszło
    > do góry, bo przyda mi się niższy kurs euro na wakacje.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    nie strasz nam klientów ( bo ja innej opcji narazie nie mam z stałym
    dochodem jak czesanie naiwnych !)

    jak nikt nie bedzie grał na giełdzie to nie bedzie kasy

    iBin

  • 15. Data: 2009-05-05 18:00:44
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    Powiem wprost. Jan Werbinski to jest uposledzony umyslowo troll:

    Jan Werbiński
    tel. +48 68 3630000, +48 606269777, ICQ 7291035, gadu-gadu 1924072, tlen:
    janwer
    j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl, rezerwowy j...@p...pl

  • 16. Data: 2009-05-05 18:09:35
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Virck <V...@v...wiesnet> napisał(a):

    > Powiem wprost. Jan Werbinski to jest uposledzony umyslowo troll:

    E tam, czepiasz sie. Bez takich jak J.W., Pester, moja skromna osoba, itp
    grupa umrze

    kc

  • 17. Data: 2009-05-05 18:23:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > E tam, czepiasz sie. Bez takich jak J.W., Pester, moja skromna osoba, itp
    > grupa umrze
    >
    > kc

    zgadzam sie. Przynajmniej nie odwraca kota ogonem (że mówił co innego niż
    zrozumiałem).
    Trzyma sie swojego zdania ( cokolwiek krótkoterminowo niezbyt efektownego),
    ale cos sie przynajmniej dzieje...

    pozdrawiam
    george

  • 18. Data: 2009-05-05 18:43:01
    Od: " k" <k...@W...gazeta.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > zrozumiałem).
    > Trzyma sie swojego zdania ( cokolwiek krótkoterminowo niezbyt

    Poza tym nie zauważyłem, żeby odpowiadając na czyjś post nazwał jego autora
    idiotą albo kretynem. Wie, że może się mylić i sam wyszedłby na idiotę.

    kc

  • 19. Data: 2009-05-05 19:09:22
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Maj, 13:21, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > góry, bo przyda mi się niższy kurs euro na wakacje.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Zazdrościcie koledze Janowi "skuteczności" i nie potraficie
    odpowiednio przefiltrować jego "proroczych wieści" :) :) :) :)
    Wystarczy dodać"nie" albo "anty" do wypowiedzi i tyle.
    Powtarzam: SKUTECZNOŚĆ anty Jana od miesiąca wynosi 100%

    A jak jakimś niewyobrażalnym cudem WIG20 dojdzie do 2500, bez dużej
    50% korekty, to przyćmi prognozy całego forum :)

  • 20. Data: 2009-05-05 21:28:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Zacznę żyć z abonamentu z antyprognoz. :-)