  • 1. Data: 2006-03-28 16:45:45
    Temat: Kredyt
    Od: "Tomasz" <t...@v...pl>

    Witam jak sie nazywa kredyt .. ktory bierze sie pod zastaw ,mieszkania ktore
    chcemy nabyc.. i jakie warunki mniej wiecej sa dostania go .. tez trzeba
    zeplniac warunki jak przy normlanych kredytach ?

  • 2. Data: 2006-03-28 16:58:58
    Temat: Re: Kredyt
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > chcemy nabyc.. i jakie warunki mniej wiecej sa dostania go .. tez trzeba
    > zeplniac warunki jak przy normlanych kredytach ?

    Kredyt hipoteczny.
    Temat rzeka.

    Powiedz co Cie interesuje konkretnie, to Ci ludziska cos podpowiedzą. Np.
    jaka wartosc mieszkania, czy masz jakis wklad wlasny, jakie masz dochody i z
    jakiego zrodla, ile lat, czy masz zone dzieci, inne obciążenia.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-28 17:13:36
    Od: t...@v...pl

    No wlasnie nie mam zony nie mam dzieci nie mam mieszkania ani samochodu
    teoretycznie na nic nie wydaje, mieszkam u rodzicow duzy dom zadnych
    problemow. potrzebuje tak z 150 tys. i najlepiej zeby taki kredyt byl pod
    zastaw tego mieszkania ktore chce nabyc, czyli takie zabezpieczenie bez
    (poreczycieli) oczywiscie mieszkanie moze byc tansze + remont jakis, ogolnie
    taka kwota mnie interesuje, zarobki tak ok 2 tys wklad tez jest ale nie chcial
    bym go ruszac..

  • 4. Data: 2006-03-28 17:25:50
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    > ogolnie
    > taka kwota mnie interesuje, zarobki tak ok 2 tys wklad tez jest ale nie

    Taki kredyt zawsze jest pod zastaw mieszkania.
    Ale przy Twoich dochodach i wielkosci kredytu 150k PLN moze Ci brakowac
    troszynke. Na jakies 120k PLN kredytu to starczy spokojnie.