  • 1. Data: 2013-04-15 21:05:47
    Temat: Kredyt 0%, którego nie da się spłacić bez odsetek - uwaga na sztuczki
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

    Pewnie w każdym banku są takie numery. Warto ostrzec innych przed takimi
    praktykami.
    Kredyt 0%, którego nie da się spłacić bez odsetek! Dotyczy BNP Paribas
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13740334,Kredyt_
    0___ktorego_nie_da_sie_splacic_bez_odsetek_.html

    Swoją drogą warto byłoby stworzyć stronę piętnującą takie oferty i banki.

  • 2. Data: 2013-04-16 01:02:38
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Berdan" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    0___ktorego_nie_da_sie_splacic_bez_odsetek_.html

    > Swoją drogą warto byłoby stworzyć stronę piętnującą takie oferty i banki.

    Szczerze, to sam miałem kredyt 50/50 w tym właśnie banku;
    spłacony bez odsetek pod koniec 2012. Było dla mnie całkowicie
    jasne, że aby nie zapłacić odsetek, muszę wpłacić im te 50% nie
    później niż w ciągu 12 miesięcy.

    To że harmonogram spłat zaczyna się po 12 miesiącach nie jest niczym
    dziwnym, bo harmonogram odnosi się do trybu "zwyczajnej" spłaty.
    A cały wic polega na tym, żeby nie dopuścić do tej "zwyczajnej" spłaty,
    czyli żeby kredyt przestał istnieć przed tym terminem. Wówczas jedyny
    koszt to 5% prowizja.

    Jest to dość jasno napisane w umowie; w każdym razie na tyle jasno,
    że bez trudu to zrozumiałem, a jakiś szczególnie bystry nie jestem.

  • 3. Data: 2013-04-16 08:31:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 21:05:47 UTC+2 użytkownik Berdan napisał:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13740334,Kredyt_
    0___ktorego_nie_da_sie_splacic_bez_odsetek_.html
    Jak zwykle pismaki z wyborczej nie maja pojęcia o tym o czym pisać próbują.