  • 11. Data: 2007-07-25 19:37:07
    Temat: Re: Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Leszek" wrote in message

    > No właśnie ... używam Firefoksa - IE to pomyłka jeśli chodzi o internet.
    > Zauważyłem już, że konfigurację podają tylko dla IE i to mnie
    > zaniepokoiło. Czy taki trudny w konfiguracji zabezpieczeń (a inne są
    > dobrze zabezpieczone z natury), czy tylko IE wspomagają i na innych będę
    > miał kłopoty?
    > W BPH nie ma żadnych.

    ja używam firefoxa i bez problemu
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 12. Data: 2007-07-25 19:42:29
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Leszek" wrote in message

    [..]W KBanku podoba mi
    > się za to NNW. Extrapomoc, czy "Estrapomoc" nie moge znaleźć. Gdzie tego
    > szukać, ponieważ wyszukiwarka KB jest, delikatnie mówiąc, "do luftu".
    > Nie znajduje tego w całym serwisie (nawet samego ekstra, extra).
    > Znalazłem przypadkiem "EKSTRABIZNES". Kazałem wyszukać i ... nawet tego
    > nie znalazła - skopiowałem z nazwy pakietu :) Do luftu...

    bo trzeba szukać bankassurance ;)
    http://skocz.pl/ekstrapomoc

  • 13. Data: 2007-07-25 19:46:44
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 21:37:07 sumi <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał:

    > ja używam firefoxa i bez problemu

    Podałem stan z 2005/2006 - wtedy intensywnie korzystałem z serwisu KB24.
    Teraz robię to sporadycznie i faktycznie się polepszyło.
    Ale działanie nadal nie jest zbyt stabilne - wystarczy przejrzeć archiwum
    grupy. Było, było...

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 14. Data: 2007-07-25 20:02:59
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Leszek <b...@s...pl> napisał(a):

    > Krzysztofsf wrote:

    > No niestety w 22tys. mieście transakcje kartą przyjmują:
    > 2 sklepy spożywcze - oddalone, 2 czy 3 apteki, kilka drobnych sklepów.
    > Taka rzeczywistość, że trzeba mieć gotówkę. Będąc poza miejscem
    > zamieszkania, również trzeba mieć dostęp do bankomatu za pomocą zwykłej
    > (typu maestro),

    No coa - w przeciagu roku-dwuch to sie nieco zmieni, bo rusza platnosci bezstykowe
    i przede wszystkim platnosci telefonami komorkowymi

    Natomiast na chwile obecna, faktycznie, jesli glownie korzystacie z punktow w
    waszym miescie, to faktycznie bankomaty sa podstawa.

  • 15. Data: 2007-07-25 21:05:30
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2007-07-25 18:48, *k...@g...pl* napisał(a) co
    następuje:

    > Jeżeli znajdziesz kogoś drugiego z rodziny kto się przeniesie do
    > Kredyt Banku to wtedy w opcji Razem Ekstrakonto VIP będzie CIę
    > kosztować tylko 12,99 PLN.

    Program Razem jest ekstra. Ty masz dobre konto za 12,99 i ktoś bliski ma
    zniżkę w opłacie za prowadzenie konta. Zlecenie stałe też nie będzie Cię nic
    kosztować bo możesz je sobie ustawić w KB24. Nie zapłacisz wtedy tych 3 zł.
    Podobnie jak za modyfikację lub usunięcie stałego zlecenia dokonane w KB24.
    W KB24 możesz również założyć sobie rejestr funduszu inwestycyjnego i
    dowolnie nim sobie zarządzać. Nie musisz wydawać też 30 zł na token (choć
    warto). Przelewy możesz autoryzować listami haseł jednorazowych które są
    bezpłatne.
    Jeśli chodzi o limit to wątpię by któryś bank oferował oprocentowanie limitu
    w pierwszym roku na poziomie 8,8% Mam konto w KB od lat i praktycznie nie
    mam się do czego przyczepić. Mieszkam w małym miasteczku a mam do dyspozycji
    3 bankomaty a PKO BP ma tylko dwa do których są wiecznie gigantyczne kolejki.

    --
    *Gniewomir*
    Mężczyzna winien przyjmować odważnie i z uśmiechem wszystko co niesie mu

  • 16. Data: 2007-07-25 22:45:59
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Gniewomir wrote:

> [...]
    > rejestr funduszu inwestycyjnego i dowolnie nim sobie zarządzać. Nie
    > musisz wydawać też 30 zł na token (choć warto).

    Dobre wieści - dzięki.
    Leszek