-
1. Data: 2002-04-22 13:49:16
Temat: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: <m...@p...onet.pl>
Kredyt Bank - jakość obsługi.
19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto internetowe
do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
Wręcz przeciwnie!!
Sugerowano mi, że to moja wina!!!
Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć EKSTARKONTO.
Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
ma się całkiem dobrze!!!
Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie Filia nr 5
w Mielcu.
A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
Słowem jedno wielkie dno.
Klient
Kredyt Bank - jakość obsługi.
19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto internetowe
do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
Wręcz przeciwnie!!
Sugerowano mi, że to moja wina!!!
Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć EKSTARKONTO.
Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
ma się całkiem dobrze!!!
Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie Filia nr 5
w Mielcu.
A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
Słowem jedno wielkie dno.
Klient
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-04-22 14:20:55
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: <p...@p...com>
> Kredyt Bank - jakość obsługi.
> > Słowem jedno wielkie dno.
>
>
Przydarzyło mi się już parę rorów posiadać, a były wśród nich takie rodzynki
jak PEKAO i CITI, ale to co wyprawiał KB to przechodziło ludzkie pojęcie:
- na kartę (Cirrus) czekałem 1,5 miesiąca (zginęły im w poczcie wewnętrznej) i
chodziłem do banku 6 razy (przez telefon dowiedzieć się nie szło)
- kiedy zobaczyłem, że zniknął mi limit w koncie, dowiedziałem się że był on na
12 miesięcy a nie do odwołania (w umowie nic o 12 miesiącach oczywiście nie
było) ale że z koniem się kopał nie będę, złożyłem nowy wniosek o stary limit.
Miało być szybko i bezboleśnie
- po 2 tygodniach powiedzieli, że dostanę limit jak przyniosę zgodę z innego
banku gdzie mam kredyt. Wcześniej oczywiście takiej zgody nie potrzebowali. Tu
przegięli i mają już jednego upierdliwego klienta mniej.
Omijam szeroooooookim łukiem KB
Krzesimir
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-04-22 20:04:15
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: "Stanisław" <S...@a...waw.pl>
z tego co wiem nie w kazdej placowce KB mozna sie bawic z internetem, ja mam
ekstrakonto dlugo, limit kredytowy jeszcze dluzej, na karte czekalem 5 dni.
obsluga mila i fajne dziewczyny... tylko ze ja mam konto w warszawie.
Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1066.00001f29.3cc414dc@newsgate.onet.pl...
> Kredyt Bank - jakość obsługi.
> 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
> Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
> sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
> Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
internetowe
> do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
> Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
> poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
> bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
> Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
> Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
> NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
>
> Wręcz przeciwnie!!
> Sugerowano mi, że to moja wina!!!
> Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
> że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
EKSTARKONTO.
> Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
> Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
> ma się całkiem dobrze!!!
> Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
Filia nr 5
> w Mielcu.
> A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
> II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
> Słowem jedno wielkie dno.
>
>
> Klient
> Kredyt Bank - jakość obsługi.
> 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
> Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
> sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
> Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
internetowe
> do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
> Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
> poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
> bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
> Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
> Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
> NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
>
> Wręcz przeciwnie!!
> Sugerowano mi, że to moja wina!!!
> Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
> że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
EKSTARKONTO.
> Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
> Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
> ma się całkiem dobrze!!!
> Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
Filia nr 5
> w Mielcu.
> A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
> II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
> Słowem jedno wielkie dno.
>
>
> Klient
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2002-04-22 20:29:32
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: "mr.watson" <m...@w...pl>
Ja dla przykładu czekam na kredyt Ekstralokum od 2 miesięcy. Pod konie
lutego dostarczyłem papiery do filii, te zostały zweryfikowane, ustalona
została zdolność kredytowa itd. itp. Dostałem nawet wstępne zestawienie rat.
Mając zapewnienie szefa filii, że nie ma kłopotu z kredytem zakupiłem
działkę budowlaną i dokonałem wielu formalności papierkowych związanych z
pozwoleniem na budowę. Wierzcie mi, że spore to koszty. Zaniepokojony
napisałem pismo do KB co jest tego przyczyną, że tak długo. He he, a tu
telefon, że nie mam zdolności kredytowej i że dzisiaj odsyłają papiery.
Jestem klientem KB od 5 lat. stałe wpływy, a tu taka historia. Zmoczyłem na
tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
skakał.
Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1066.00001f29.3cc414dc@newsgate.onet.pl...
> Kredyt Bank - jakość obsługi.
> 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
> Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
> sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
> Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
internetowe
> do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
> Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
> poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
> bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
> Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
> Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
> NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
>
> Wręcz przeciwnie!!
> Sugerowano mi, że to moja wina!!!
> Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
> że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
EKSTARKONTO.
> Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
> Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
> ma się całkiem dobrze!!!
> Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
Filia nr 5
> w Mielcu.
> A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
> II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
> Słowem jedno wielkie dno.
>
>
> Klient
> Kredyt Bank - jakość obsługi.
> 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
> Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
> sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
> Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
internetowe
> do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
> Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
> poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
> bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
> Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
> Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
> Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
> NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
>
> Wręcz przeciwnie!!
> Sugerowano mi, że to moja wina!!!
> Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
> że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
EKSTARKONTO.
> Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
> Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
> ma się całkiem dobrze!!!
> Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
Filia nr 5
> w Mielcu.
> A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
> II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
> Słowem jedno wielkie dno.
>
>
> Klient
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2002-04-23 05:42:38
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>
Użytkownik "Stanisław" napisał w wiadomości ...
(...)
Po kiego wala cytowales caly post (64 linie) dla swoich 3 linijek tekstu?
Prosze o odpowiadanie pod postem oraz przycinanie zbednych fragmentow.
pzdr
KOmiX
-
6. Data: 2002-04-23 06:54:09
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
> skakał.
Czekamy na dalszy ciag :)
-
7. Data: 2002-04-23 10:33:25
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: <b...@p...onet.pl>
> > tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
> > skakał.
>
> Czekamy na dalszy ciag :)
A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku dostałem
listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o jakieś
debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB nawet d..
nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient (chociaż dla KB to penie
_intruz_). Najgorsze było to, że o jakimś nowym dokumencie facet nie mówił mi
wtedy kiedy odbierał odemnie papiery tylko przypominało mu sie po godzinie i do
mnie z tym dzwonił. Zawsze pytałem czy coś jeszcze potrzebują i słyszałem "Nie
to już wszystko" i oczywiście kłamał.
Przepraszam wrażliwe oczy za brzydkie słowa - wyzwala je we mnie wspmnienie o
Kredyt Banku..
Bart
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
8. Data: 2002-04-23 21:44:44
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: <m...@p...onet.pl>
> A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku
> dostałem
> listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o jakieś
> debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB nawet d..
> nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient
Jakiś czas temu potrzebowałem pilnie małego kredyu - ok. 2500 PLN. Zrobiłem
rundkę po oddziałach KB (warszawskich) i w każdym padały inne odpowiedzi, a w
ostatnim z listy zażądano ode mnie wszystkiego co można oprócz świadectwa
zdrowia poręczyciela. Wziąłem kredycik odnawialny w BGŻ Integrum - miło i
sympatycznie.
Może KB ma taką politykę kredytową ??
Natomiast niezrozumiały był dla mnie lekceważący ton pań z obsługi. Może klient
przychodzący po 2500 kredytu nie jest zbyt ciekawy - ale ten sam klient jak się
dorobi już tam może nie wrócić.
Co ciekawe, jak moje słonko zakładało lokatę, to obsługa była nad wyraz miła i
kompetentna.
pozdrawiam
maksymilian
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
9. Data: 2002-04-24 18:25:42
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: "Zenobiusz Nowak" <m...@w...pl>
Naczytałem się reklamówek KB i założyłem tam konto. Poprosiłem o kredyt
odnawialny. Według materiałów informacyjnych powinienem dostać trzykrotność
miesięcznych wpływów bez gadania i łachy. Zaproponowali łaskawcy
jednomiesięczne wpływy.
Jak mi dali Visę C., to zapomnieli powiedzieć lub gdzieś napisać, że ją
trzeba aktywować w bankomacie KB. Personel w oddziale pytany dlaczego karta
nie działa, nie potrafił mi pomóc.
Takich sytuacji mógłbym przytaczać wiele. I aż mnie skręcało, gdy parę dni
temu przeczytałem, że to moje nieszczęsne konto w KB, wygrało ranking
Rzeczpospolitej. Swoją drogą to też świadczy o rzetelności tej gazet, która
oceniała ofertę banków na podstawie pustych obietnic z reklamówek
Pozdrawiam
Z. Nowak
Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1066.0000276b.3cc5d5cb@newsgate.onet.pl...
> > A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku
> > dostałem
> > listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o
jakieś
> > debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB
nawet d..
> > nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient
>
> Jakiś czas temu potrzebowałem pilnie małego kredyu - ok. 2500 PLN.
Zrobiłem
> rundkę po oddziałach KB (warszawskich) i w każdym padały inne odpowiedzi,
a w
> ostatnim z listy zażądano ode mnie wszystkiego co można oprócz świadectwa
> zdrowia poręczyciela. Wziąłem kredycik odnawialny w BGŻ Integrum - miło i
> sympatycznie.
>
> Może KB ma taką politykę kredytową ??
>
> Natomiast niezrozumiały był dla mnie lekceważący ton pań z obsługi. Może
klient
> przychodzący po 2500 kredytu nie jest zbyt ciekawy - ale ten sam klient
jak się
> dorobi już tam może nie wrócić.
>
> Co ciekawe, jak moje słonko zakładało lokatę, to obsługa była nad wyraz
miła i
> kompetentna.
>
> pozdrawiam
> maksymilian
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
10. Data: 2002-04-26 09:46:02
Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
Od: <o...@p...onet.pl>
> > tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
> > skakał.
>
> Czekamy na dalszy ciag :)
mozeszich zaskarzyc.
niech oddadza kase.!!!!
bede sie bali skandalu!!!
przycisnij ich!!!
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl