  • 21. Data: 2009-07-13 12:05:56
    Temat: Re: Kredyt Bank - nowy TOiP
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    news:h3de0q$maf$1@news.onet.pl...

    > A co to za różnica czy się raz na miesiąc zarobi 10 PLN z odsetek czy też
    > się nie zarobi i dodatkowo straci 10-20 PLN na opłatach bankowych ? IMO
    > żadna, bo to co są za pieniądze ? Założę się każdy w jakiś głupi sposób co
    > miesiąc traci znacznie więcej.
    >
    > Takie rzucanie się o opłaty i walka z nimi ma jedynie sens w imię zasad,
    > bo wymierne korzyści z tego żadne.

    własnie w imie zasad, wszystko co wymienil procz nw ma w innych bankach,
    dodatkowo
    ma oprocentowany rachunek,. wychodzi na to ze placi za nw 144 zl rocznie, w
    zamian ma dostep przez net
    gdie nie moze wydrukowac potwoerdzenia przelewu .

  • 22. Data: 2009-07-14 06:19:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak nie moze, skoro moze?
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2009-07-14 12:00:19
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Jak nie moze, skoro moze?
    JaC

    no to chyba trzeba wczesniej o to bank poprosic (tak jak o dostep do
    dluzszej historii).

  • 24. Data: 2009-07-14 14:21:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Lepsze jest to, w środku dnia czyli godz. 16.20:

    "Szanowni Państwo,
    informujemy, iż w związku z konserwacją systemu bankowego, która jest niemożliwa do
    zrealizowania w innym terminie, system bankowy jest obecnie niedostępny.
    W związku z tym wszystkie dyspozycje składane w serwisie KB24 przyjmowane są jak dla
    dnia wolnego od pracy, tj. są rejestrowane w serwisie KB24 i oczekują na realizację w
    systemie bankowym. Termin udostępnienia systemu bankowego i rozpoczęcia realizacji
    dyspozycji złożonych dyspozycji przewidywany jest na godz. 12.00 w dniu 15 lipca 2009
    r.
    O wszelkich zmianach terminu udostępnienia systemu poinformujemy Państwa odrębnym
    komunikatem.
    Serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia."

    ;-))

  • 25. Data: 2009-07-14 14:23:56
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A nie ma opcji: Przelewy i zlecenia -> Listy przelewów -> przyjęte (wydruk
    potwierdzenia) -> Szukaj -> Drukuj ??

    JaC

    -----

  • 26. Data: 2009-07-14 18:22:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    Czyli:
    "coś nam się wyjebało, nie wiemy jeszcze dokładnie co i nie wiemy kiedy
    będziemy wiedzieć, ale wydaje nam się że jutro koło południa" :-)

  • 27. Data: 2009-07-15 12:23:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    A nie ma opcji: Przelewy i zlecenia -> Listy przelewów -> przyjęte (wydruk
    potwierdzenia) -> Szukaj -> Drukuj ??

    wiesz co jezeli jest to jest to debilizm, intuicyjne jak cholera, powinno
    byc przy danym przelewie.
    Oswiec mnie jeszcze po cholere sa obrazki z literami przy tworzeniu
    przelewu, przed czym to ma zabezpieczac?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 28. Data: 2009-07-15 14:18:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Każdy jeden bank bez wyjątku ma swoje debilizmy, niestety.
    JaC

    -----

  • 29. Data: 2009-07-15 14:34:01
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Każdy jeden bank bez wyjątku ma swoje debilizmy, niestety.

    to fakt, tylko po co za to jeszcze płacic ? :-)