  • 11. Data: 2003-10-16 15:52:44
    Temat: Re: Kredyt Bank w Lublinie
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Tylko że mogła mnie o tym poinformować na miejscu,
    > przy pierwszej wizycie. a nie zepsuty cały dzień, bo cos wyszło nie

    jasne.

    > Ja rozumiem że każdy ma przełożonego, regulaminy,
    > siakieś akty kierownictwa wewnętrznego i inne zaśmiecajki,
    > ale za coś do jasnej ciasnej bierze pieniądze,
    > chyba za odrobinę profesjonalizmu?

    oczywiście.

    > Dobre pytanie, jestem tylko klientem, nie znam się na tym.

    I tu małe wyjaśnienie. Moja odpowiedz w dużej mierze dotyczyła listu
    Tensora, grupowego apostoła KB.
    Byłem zaskoczony jego krytyką.

    > Wybacz ale nie lubię nosić się z walutą i bilonem po ulicy,

    ja też - to kwestia ceny, ile za to chcemy płacić. Jeśli jak najmniej, to
    niestety...

    > Wiesz chciałbym wiedzieć wcześniej ile mnie to może kosztować.

    Bank docelowy prawdę Ci powie :-) Tabela prowizji i opłat->polecenia wypłaty

    > O bank docelowy to jestem spokojny,
    > tak się składa że też jestem ich wieloletnim klientem

    bez znaczenia. Chyba że ma Pan szczególne przywileje.

    > Poleciłbym go wszystkim, jednak nie każdego stać tam na konto:/

    ooooch rozpaliła missię wyobrażnia. Który to ? Znam lublin :)

    > Krzysztof K.

    czy Jaromir ? pogubiłem się.

  • 12. Data: 2003-10-16 17:26:34
    Od: "KK" <K...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Cytowałeś jednak początek mojej wypowiedzi
    wybacz ale nie omieszkałem zając staniowiska.
    Przepraszam i zwracam honor.

    opłat->polecenia

    Dziękuje, poszukam.

    Obsługa klientów korporacyjnych w wielu bankach
    w Lublinie jest ich kilka...
    min w KB, jednak przestałem korzystać
    gdy doszło do takiego paradoksu
    że warunki przewalutowania były gorsze niż dla ogółu.

    nie sam używam tego komputera...

    pozdrawiam
    Krzysztof K.

  • 13. Data: 2003-10-16 17:58:04
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    prowizja w KB od przekazu zagranicznego (również od waluty przesyłanej do
    innego banku krajowego) wynosi 0,2% min 25 PLN max 250 PLN więc rzeczywiście
    mogłeś tyle zapłacić. Ale to by musiałabyć kwota co najmniej 30 000 EUR (lub
    równowartość) - myślałem że mówimy o pieniądzach a nie PIENIĄDZACH !!!! ;-)
    pozdrawiam