eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank zniszczył mi VISE
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-05-18 08:39:24
    Temat: Kredyt Bank zniszczył mi VISE
    Od: "Szwajcar" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Kredyt Bank najpierw odnowił mi 2 kończące się karty VISA CLASSIC a po dwóch
    miesiącach je zniszczył. Gdyby nie to, że zainteresowała mnie kwota 150 zł
    którą mnie bank obciążył w ogóle nie wiedziałbym o całej operacji.
    Pytanie: Czy jest jakaś szansa na odzyskanie kart lub pieniędzy.

    pozdrawiam
    Piotr Müller



  • 2. Data: 2004-05-18 10:13:07
    Temat: Re: Kredyt Bank zniszczył mi VISE
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    >
    > Kredyt Bank najpierw odnowił mi 2 kończące się karty VISA CLASSIC a po
    dwóch
    > miesiącach je zniszczył. Gdyby nie to, że zainteresowała mnie kwota 150 zł

    To chyba normalna procedura w przypadku nie odebrania karty przez klienta.
    Najpierw sprawdz co podpisales i na co wyraziles zgode. Pozniej, jesli nie
    maja racji, skladaj reklamacje.

    Pozdrowienia!
    Pablo





  • 3. Data: 2004-05-19 08:36:25
    Temat: Re: Kredyt Bank zniszczył mi VISE
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Użytkownik Pablo napisał:
    >>Kredyt Bank najpierw odnowił mi 2 kończące się karty VISA CLASSIC a po
    > dwóch
    >>miesiącach je zniszczył. Gdyby nie to, że zainteresowała mnie kwota 150 zł

    Czy to były karty charge czy kredytowe? Jeśli charge, to nie wiem jakim
    cudem je wznowił skoro od 20.10.03 takowych nie wydaje. Dokładniej, mnie
    np. w kwietniu pobrali 75 PLN za rzekomo wznowioną VC charge, ale
    zadzwoniłem na 801 369 369 i następnego dnia miałem rollback. Jak kilka
    dni później byłem w oddziale, to dowiedziałem się, że był to błąd
    naliczaniu i wszystkim i tak cofnęli te opłaty. Natomiast nawet jeśli
    tych opłat nie zwrócili, to i tak nie ma mowy o zniszczeniu kart bo ich
    nie było fizycznie. Zamiast tego wydawali bezpłatnie VC kredytowe z
    takim samym limitem.

    > To chyba normalna procedura w przypadku nie odebrania karty przez klienta.
    > Najpierw sprawdz co podpisales i na co wyraziles zgode. Pozniej, jesli nie
    > maja racji, skladaj reklamacje.

    IMHO jedyna możliwość (jeżeli sytuacja miała miejsce po 20.10.03)
    odzyskania kasy jest jeśli sytuacja jest taka: została błędnie pobrana
    opłata za wznowienie VC charge, nie zwrócili jej "z automatu", natomiast
    nieodebrane i zniszczone były _bezpłatne_ karty VC kredytowe.



    Przemek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1