  • 1. Data: 2007-04-15 17:47:40
    Temat: Kredyt Hipoteczny z zawyżoną kwotą kredytu
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    Co zrobić, gdy bank się pomylił i wystawił kredyt na zawyżoną kwotę (o
    zaliczkę developera). Czy da się to naprawić aneksem do umowy? Czy
    można umowę unieważnić?

  • 2. Data: 2007-04-15 19:47:44
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny z zawyżoną kwotą kredytu
    Od: Sierp <s...@n...net>

    m...@g...com napisał(a):
    > Co zrobić, gdy bank się pomylił i wystawił kredyt na zawyżoną kwotę (o
    > zaliczkę developera). Czy da się to naprawić aneksem do umowy? Czy
    > można umowę unieważnić?

    co to znaczy wystawil kredyt? znaczy juz wyplacil pieniadze
    i podpisana umowa? Bo jezeli tak, a umowa opiewa na kwote
    koszt mieszkania + zaliczka, to zdaje sie, ze o taka kwote
    sie starales i papiery podpisales - a wiec nie bank sie pomylil,
    a Ty - chyba, ze czegos nie zrozumialem

    Sierp

  • 3. Data: 2007-04-15 19:59:40
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 15 Kwi, 21:47, Sierp <s...@n...net> wrote:

> [...]
    > koszt mieszkania + zaliczka, to zdaje sie, ze o taka kwote
    > sie starales i papiery podpisales - a wiec nie bank sie pomylil,

    Starałem się na brakującą kwotę, bez tej zaliczki. Umowa jest już
    podpisana (podczas podpisywania liczył się czas w związku z czym pani
    kazała nam przeczytać ją w domu). Podpisany jest również dokument
    cesji z deweloperem na przelew wartości mieszkania (przy czym zaliczkę
    deweloper już otrzymał).

    Był to błąd banku, w wyniku którego w dniu podpisania okazało się że
    prowizji i ubezpieczenie nie da sie skredytować. Pani z banku
    pożyczyła z własnej kieszeni pieniądze na prowizję (dzień podpisania
    umowy był ostatnim dniem na wykonanie przelewu zgodnie z umową z
    deweloperem).

    Błąd ten miał wpływ również na wysokość kwoty ubezpieczenia, prowizji
    itp.

    --
    MS

  • 4. Data: 2007-04-15 21:46:44
    Od: Sierp <s...@n...net>

    m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > kazała nam przeczytać ją w domu). Podpisany jest również dokument
    > cesji z deweloperem na przelew wartości mieszkania (przy czym zaliczkę

    coz.. przy kwotach rzedu kilkuset tysiecy pln radzilbym jednak czytac
    przed podpisaniem, ale na to juz za pozno
    Mysle, ze warto by z bankiem na ten temat porozmawiac, bo to nie
    jest typowa sytuacja na ktora znajdziesz bez problemu odpowiedz tutaj,
    a bank tez nie jest raczej zainteresowany przelewaniem wiecej pieniedzy
    niz powinien - raczej podejdzie do sprawy indywidualnie
    Ale nie sadze, aby byly podstawy do uniewaznienia umowy z twojej
    strony

    Sierp