  • 1. Data: 2008-12-13 19:05:44
    Temat: Kredyt bank (KB24)
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    witam grupę,

    od jakiegos czasu walczę z kredyt bankiem o zmianę adresu korespondencji
    i przegrywam sromotnie. brałem u nich kredyt na kupno mieszkania w innym
    mieście, sprzedałem stare mieszkanie i przeprowadziłem się a KB śle całą
    korespondencję na stary adres. jak tylko zmieniłem adres, przesłałem
    ksreo dowodu do oddziału z info o zmianie. nie pomogło (żadnej
    odpowiedzi od nich nie dostałem). zmieniłem ustawienia w kb24 - (adres
    korespondencyjny) - nie pomogło. napisałem maila przez kb24 - odpisali
    że skuteczne będzie tylko i wyłącznie osobiste stawiennictwo w oddziale.
    odpisałem ze to niemożliwe w najbliższych 6 miesiącach. nic nie
    odpisali. Teraz zauważyłem w ustawieniach kb24 że przywrócili mi stary
    adres. w historii zmian tego nie ma (to już trochę bezczelne - ktoś w
    banku sobie zmienia ustawienia bez żadnego śladu w historii).
    Prośba o:
    1. hint jak skutecznie, ale bez wizyty w oddziale załatwić zmianę adresu
    korespondencyjnego (może ktoś miał podobną historię);
    2. radę czy pisać jakieś reklamacje na zmiany ustawień w systemie
    bankowości elektronicznej.

    z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-13 19:53:26
    Temat: Re: Kredyt bank (KB24)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Prośba o:
    > 1. hint jak skutecznie, ale bez wizyty w oddziale załatwić zmianę adresu
    > korespondencyjnego (może ktoś miał podobną historię);

    chyba nie musisz odwiedzać konkretnego oddziału tylko jakikolwiek...tak
    byłoby w "normalnym" banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-12-14 13:28:34
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

    W dniu 2008-12-13 20:53, *RobertS* napisał(a) co następuje:

    > chyba nie musisz odwiedzać konkretnego oddziału tylko jakikolwiek...tak
    > byłoby w "normalnym" banku

    W tym banku też tak jest. Wizyta w banku jest niezbędna, bo przy zmianie
    danych osobowo-adresowych generują nową Kartę Informacyjną Klienta, na
    której trzeba złożyć wzór podpisu. Można to jednak zrobić w dowolnej
    placówce Kredyt Banku. Proponuję też zwrócić uwagę czy pracownik wprowadził
    nowy adres do wszystkich systemów tego banku, bo zmiana wprowadzona w jednym
    miejscu nie przenosi sie gdzie indziej. Trzeba dopilnować by aktualizacja
    została zrobiona na wszystkich rachunkach, kartach bankowych, funduszach
    inwestycyjnych KBC TFI a nawet polisach Warty sprzedawanych przez bank.
    Niestety zabiera to potwornie dużo czasu.

    --
    *Gniewomir*
    Ucz swoje dzieci milczeć - mówić nauczą się same - Benjamin Franklin

  • 4. Data: 2008-12-14 20:13:34
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Gniewko napisał:
> [...]
    > kartach bankowych, funduszach inwestycyjnych KBC TFI a nawet polisach
    > Warty sprzedawanych przez bank. Niestety zabiera to potwornie dużo czasu.

    wielkie dzieki

    pozdrawiam