  • 11. Data: 2006-10-12 10:47:51
    Temat: Re: Kredyt, brak wkładu własnego i zadatek...
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > heh, bym znowu się nie pospieszył - a nie masz na myśli tej obniżki ktora
    > weszła od 1-go marca br?

    Od 1-go marca weszła obniżka / zmiana zasad opłat sądowych, mniam mniam. :)

    > ja już na tym skorzystalem, ma być kolejna?

    Tak, Ziobro dobiera się do taks notariuszy. Zapowiedział na razie
    obniżkę taks (ztcp 50%, ale po "środowisku" chodziły wersje, że
    możę być stała kwota np. 300zł!!!), ale jeszcze nie wykonał groźby ;)
    Tutaj nawet Świętyboże notariuszom nie pomoże, nie mówiąć o TK,
    bo wysokość maksymalną taks ustala minister sprawiedliwości
    drogą rozporządzenia i kreatywna interpretacja konstytucji
    w obronie stawek (wpływów) jest niemożliwa.
    Oczywiście rady notarialne prostestowały, pokazywali w TV jak
    to przy nowych stawkach z głodu umierać będą :-O

    Ostatnio coś o sprawie ucichło (politycy okładają się teczkami
    i zawiadomieniami do prokuratury), ale imho bliżej przed wyborami
    ktoś sobie przypomni - jest okazja do zrobienia wyborcom "dobrze"...

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 12. Data: 2006-10-12 12:38:45
    Od: "banshior" <b...@g...com>

    A to dopiszę jeszcze do wątku...

    Jak wygląda czasowo uruchomienie kredytu?
    Bank udziela mi kredytu, idę do notariusza podpisać umowę kupna,
    lecę do banku z ostatecznymi papierami i ile czasu czekam na
    pieniądze (tudzież moi kontrahenci) ? [prawdopodobnie kredyt w
    mbanku będę brał] ...

    pzdr