  • 1. Data: 2009-01-05 22:45:47
    Temat: Kredyt ca. 20 000 zł
    Od: IżI <d...@g...com>

    Witam,

    Chciałem się zapytać czy ktoś ostatnio robił rozeznanie w sprawie
    kredytu gotówkowego na dowolny cel. Chodzi o to, czy banki chcą
    udzielać kredytów bez ubezpieczenia dodatkowego (czyli takiego, które
    jest obok na wypadek utraty życia i trwałego inwalidztwa). Czy jako
    klient BZ WBK z 10-letnim stażem z dobrą historią kredytową mogę
    liczyć na lepsze warunki (chodzi o jak najniższą prowizję i żeby RRSO
    też było możliwie niskie)?
    W sumie kredyt miałby być spłacony po 3 miesiącach więc zależałoby mi,
    żeby spłata odbywała się jedynie w wysokości kapitałowej i bez jakichś
    dodatkowych opłat (wiem, że eurobank ma taką możliwość)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-05 22:50:51
    Temat: Re: Kredyt ca. 20 000 zł
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    IżI pisze:

    > jest obok na wypadek utraty życia i trwałego inwalidztwa). Czy jako
    > klient BZ WBK z 10-letnim stażem z dobrą historią kredytową mogę

    BZ może być nieprzewidywalny jak np inteligo.

    > żeby spłata odbywała się jedynie w wysokości kapitałowej i bez jakichś
    > dodatkowych opłat (wiem, że eurobank ma taką możliwość)

    Złóż wniosek, góra trzy a się dowiesz. Ja mając obciążenia
    widoczne w BIKu rzędu 40 000 dostałem 10 000 gotówki bez
    precyzowania celu rok temu (kretynbank), nie mając w banku
    żadnej historii. Jedyne 2 kwity to : BIK+Zaświadczenie.

    6008

  • 3. Data: 2009-01-05 23:41:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W sumie kredyt miałby być spłacony po 3 miesiącach więc zależałoby mi,
    > żeby spłata odbywała się jedynie w wysokości kapitałowej i bez jakichś
    > dodatkowych opłat (wiem, że eurobank ma taką możliwość)

    to nie patrz na oprocentowanie tylko na prowizję! to będzie GŁÓWNY
    koszt, poza tym najbardziej opłaca się wziąć kredyt w KO, w BZWBK dają
    (chyba) wpływy x6

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-01-06 08:06:33
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    IżI pisze:

    > W sumie kredyt miałby być spłacony po 3 miesiącach więc zależałoby mi,
    > żeby spłata odbywała się jedynie w wysokości kapitałowej i bez jakichś
    > dodatkowych opłat (wiem, że eurobank ma taką możliwość)

    Kiedyś w podobnym celu użyłem karty kredytowej z promocją "pierwsze 3
    miesiące 0%" i przelewu z karty, ale nie wiem czy teraz da się znaleźć
    tak atrakcyjne warunki...

    Karol