  • 1. Data: 2003-06-11 11:35:23
    Temat: Kredyt czy Leasing
    Od: m...@w...pl

    Witam wszystkich,

    Czy mozecie sie wypowiedziec co jest lepsze kredyt samochodowy czy leasing? W
    przypadku osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza.

    Megi

  • 2. Data: 2003-06-11 11:53:08
    Temat: Re: Kredyt czy Leasing
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 11 Jun 2003 13:35:23 +0200, m...@w...pl wrote:

    >Czy mozecie sie wypowiedziec co jest lepsze kredyt samochodowy czy leasing? W

    IMHO kredyt, bo jak spłacisz, to auto jest Twoje. Poza tym - kłopoty
    banku Cię nie obchodzą, a w przypadku leasingu może się okazać, że
    autko wraca do leasingodawcy.

    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 3. Data: 2003-06-11 20:12:29
    Od: "marcin" <b...@n...us>

    zalezy od tego czy potrzebujesz kkosztow czy nie

  • 4. Data: 2003-06-12 06:06:11
    Od: m...@w...pl

    > zalezy od tego czy potrzebujesz kkosztow czy nie

    Witam,
    Potrzebuje kosztow, ale obawiam sie niestabilnosci firm leasingowych, poza tym
    nie wiem co sie dzieje np., w momencie kradziezy samochodu, odszkodowanie
    pewnie trafia do firmy leasingowej a ja zostaje z czym??
    Chodzi mi o tego rodzaju kwestie. Czy biorac samochod w leasing, nie jest tak
    ze place jakby za wypozyczenie samochodu, a sama mam niewiele praw do niego.

    Megi

  • 5. Data: 2003-06-12 07:57:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 12 Jun 2003 08:06:11 +0200, m...@w...pl wrote:

    >Potrzebuje kosztow, ale obawiam sie niestabilnosci firm leasingowych, poza tym

    będziesz miał amortyzację :-)

    >Chodzi mi o tego rodzaju kwestie. Czy biorac samochod w leasing, nie jest tak
    >ze place jakby za wypozyczenie samochodu, a sama mam niewiele praw do niego.

    jest tak

  • 6. Data: 2003-06-14 16:33:26
    Od: c...@p...onet.pl

    > Potrzebuje kosztow, ale obawiam sie niestabilnosci firm leasingowych,poza tym
    > nie wiem co sie dzieje np., w momencie kradziezy samochodu, odszkodowanie
    > pewnie trafia do firmy leasingowej a ja zostaje z czym??

    To trzeba szukac takiej firmy, w ktorej umowa sensownie chroni nie tylko
    leasingodawce ale i Ciebie. Sa takie firmy...

    > Chodzi mi o tego rodzaju kwestie. Czy biorac samochod w leasing, nie jest tak
    > ze place jakby za wypozyczenie samochodu, a sama mam niewiele praw do niego.

    No i trzeba tez wybrac firme solidna, najlepiej bankowa, ktorej istnienie nie
    jest zagrozone. A poza tym leasing to nie jest wynajem czy wypozyczenie. Sa
    orzeczenia sadow mowiace o prawach klientow do splaconych przedmiotow.

    Pozdrawiam
    C.O.