  • 1. Data: 2005-06-26 15:35:40
    Temat: Kredyt dla spółki
    Od: LM <p...@n...sig>

    Witam!
    Szukam banku, który udzieli kredytu spółce partnerskiej (grupowa
    praktyka stomatologiczna). Spółka dostała dotację na zakup sprzętu z
    funduszu ZPORR. Kredyt ma pokryć tą część kosztów, która zostanie
    zwrócona w postaci dotacji (ok. 70k PLN). Problemem jest to, że firma
    działa (a właściwie ma przychody) dopiero od marca br., przychody są na
    razie niewielkie i nie przewyższają kosztów.
    W BPH mają się zastanowić, ING mnie odwalił od razu (a swoją drogą, czy
    ma sens dzwonienie do innego oddziału ING, czy wszędzie mają takie samo
    podejście?). Mam zamiar zadzwonić jeszcze do BZWBK, Multibanku, Kredyt
    Banku, PKO BP. Może macie jeszcze jakieś inne propozycje?

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 2. Data: 2005-06-26 16:18:57
    Temat: Re: Kredyt dla spółki
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LM wrote:
    > Multibanku, Kredyt Banku, PKO BP. Może macie

    Tak - MultiBank sobie odpusc.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-26 16:21:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Tak - MultiBank sobie odpusc.

    Szczegoly:
    Kredyt udzielany jest Przedsiębiorcom lub osobom wykonującym wolny zawód,
    którzy:
    a.. prowadzą działalność przez co najmniej 12 miesięcy, lub krócej, pod
    warunkiem ustanowienia szczególnego sposobu zabezpieczenia spłaty kredytu,
    b.. posiadają rachunek w MultiBanku przez okres 6 miesięcy lub przedłożą
    opinię bankową z innego banku za ww. okres czasu.
    c.. terminowo regulują składki do ZUS i US
    Te 12 miesiecy w kazdym przypadku. Jednym slowem niech sie schowaja z taka
    oferta...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-26 16:31:38
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas Michał 'Amra' Macierzyński pamiętnej daty 05-06-26 18:21:

> [...]
    > c.. terminowo regulują składki do ZUS i US
    > Te 12 miesiecy w kazdym przypadku. Jednym slowem niech sie schowaja z
    Dzięki. ING też żądało 12 miesięcznej działalności + _dochodu_
    gwarantującego spłatę kredytu.

  • 5. Data: 2005-06-26 16:35:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LM wrote:
    > Dzięki. ING też żądało 12 miesięcznej działalności + _dochodu_
    > gwarantującego spłatę kredytu.

    Oto Polska wlasnie. Jak masz staly dochod na poziomie 700 netto to kredycik
    ci dadza. A jak zarabiasz i 10 razy wiecej, ale jestes poczatkujacym
    przedsiebiorca, to mozesz chyba tylko dom zastawic.
    Nie mowiac juz o abonamencie na ZUS. By ich tych wszystkich politykow
    populistow-socjalistow polamalo...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-06-26 16:46:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > poczatkujacym przedsiebiorca, to mozesz chyba tylko dom zastawic.
    > Nie mowiac juz o abonamencie na ZUS. By ich tych wszystkich politykow

    No bo przeciez jak zarabia, a nie jest na etacie to znaczy, ze kradnie, nie?

    Bartol

  • 7. Data: 2005-06-27 16:55:41
    Od: "silvestre" <s...@t...pl>

    > Oto Polska wlasnie. Jak masz staly dochod na poziomie 700 netto to kredycik ci
    > dadza.

    czym wieksza bedzie dziura budzetowa tym bardziej beda przebierali,
    chociaz ciezko jest mi ich zrozumiec, gdyz maja w sumie zagwarantowana splate
    tej czesci kredytu... (przewlaszczenie/cesja grantu z funduszy UE)
    a wracajac do tematu... sprobuj w PKO BP, ja jak dotychczas mam z nimi jak
    najlepsze doswiadczenia

    pzdr
    Sylwek

  • 8. Data: 2005-06-27 19:52:37
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas silvestre pamiętnej daty 05-06-27 18:55:

> [...]
    > splate tej czesci kredytu... (przewlaszczenie/cesja grantu z funduszy UE)
    > a wracajac do tematu... sprobuj w PKO BP, ja jak dotychczas mam z nimi

    Wprawdzie moje doświadczenia z PKO BP nie są różowe, ale może tylko z
    kontami osobistymi są tak wkurzający (nie dostałem kredytu w rachunku,
    choć dochód miałem większy, niż 1,5 roku wcześniej, kiedy go dostałem.
    Na moje pytanie, jaki powinienem mieć dochód, żeby dostać kredyt, padła
    odpowiedź jak z "Misia" - "Bo wie Pan, u nas to liczy komputer i ja nie
    mogę powiedzieć, jaki dochód będzie wystarczający").
    Jutro spróbuję zadzwonić.
    Dzięki