  • 1. Data: 2006-10-27 23:05:54
    Temat: Kredyt gotówkowy
    Od: d...@g...com

    Witam

    Potrzebuję gotówki w wysokości ok. 5tys zł i zastanawiam się z
    usług jakie banku powinienem skorzystać. Mam obecnie konto w WBK i na
    nie są dokonywane przelewy od pracodawcy (dopiero 6 wypłat średnio
    po 800zł mies.). Tak się zastanawiam czy skorzystać z usług tego
    banku, czy może rozejrzeć się za innym korzystniejszym (tańszym)
    rozwiązaniem. Posiadam niestety umowę na 10 miesięcy i kredyt będe
    brał sam na siebie. Nie mam rzadnych innych zobowiązań finansowych,
    a okres spłaty jest mało istotny.

    Prosze o parę ofert wartych polecenia :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-10-28 10:41:16
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    >Mam obecnie konto w WBK i na
    >nie są dokonywane przelewy od pracodawcy (dopiero >6 wypłat średnio po
    >800zł mies.). Tak się zastanawiam

    zarabiasz nie wiele ponad minimalną pensję, wyboru wielkiego nie bedziesz
    mial, zeby pozyczyc 5tys.