  • 1. Data: 2016-08-01 08:13:59
    Temat: Kredyt gotówkowy
    Od: xyz <x...@i...pl>

    Witam,

    Znajomy potrzebuje kredyt gotówkowy 50k na 6 lat.. ktoś się orientuje
    gdzie teraz najtaniej dostanie taki kredyt? Kasę potrzebuje do 2
    tygodni....Oczywiście interesuje go najtańszy :-)

  • 2. Data: 2016-08-01 08:43:06
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-01 o 08:13, xyz pisze:
> [...]
    > gdzie teraz najtaniej dostanie taki kredyt? Kasę potrzebuje do 2
    > tygodni....Oczywiście interesuje go najtańszy :-)

    Musi pochodzić, poszukać. Najtaniej będzie, jak mu kolega na 2 tygodnie
    pożyczy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-08-01 08:53:41
    Od: xyz <x...@i...pl>

    Tyle to on wie, że musi pochodzić...

  • 4. Data: 2016-08-01 09:28:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-01 o 08:53, xyz pisze:
    > Tyle to on wie, że musi pochodzić...

    Zatem niech tak zrobi. Przede wszystkim dlatego, że nie ma czegoś
    takiego jak "najtańsza oferta" (zwłaszcza że ta najtańsza często jest
    najtańsza tylko na papierze, albo na początku okresu kredytowania).
    Bardziej liczy się "co jest dostępne dla pożyczkobiorcy, mając na
    względzie jest status materialny, zabezpieczenia itp.", a ponadto od
    standardowych ofert są warunki indywidualne (in plus i in minus).

    Jest tu na grupie niejaki RobertS, co chyba kredyty sprzedaje, więc może
    się odezwie i przeprowadzi jakieś symulacje, jak się do niego kolega
    zgłosi z danymi.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-08-01 10:30:15
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 01.08.2016 o 09:28, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Jest tu na grupie niejaki RobertS, co chyba kredyty sprzedaje, więc może
    > się odezwie i przeprowadzi jakieś symulacje, jak się do niego kolega

    O widzisz, zapomniałem o RobertS, może akurat się odezwie i tak jak
    mówisz jakąś symulację zrobi....