  • 1. Data: 2008-04-30 13:34:39
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy dla małych firm
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MK pisze:
    > Gotowka jest potrzebna wtedy gdy sa problemy z plynnoscia. Firma, ktora
    > ma problem z plynnoscia i regulowaniem swoich biezacych zobowiazan nie
    > moze byc w dobrej kondycji finansowej :). A jesli jest to nie
    > potrrzebuje gotowki tylko np. sfinansowania zakupu towarow.
    tylko czasami kredyt gotówkowy jest tańszy niż kredyt celowy choć
    teoretycznie to kuriozum. Niecały rok temu potrzebowałem kredyt na firmę
    na refinansowanie zakupu samochodu używanego. Najtaniej wyszedł kredyt
    gotówkowy Polbanku...

  • 2. Data: 2008-05-04 09:59:59
    Temat: Kredyt gotówkowy dla małych firm
    Od: "Tom" <t...@i...pl>

    Przerabiał ktoś ten temat?
    Jakich banków oferty warto rozważyć?
    Jakich banków unikać?

    pozdrawiam Tom

  • 3. Data: 2008-05-04 10:32:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tom" <t...@i...pl> wrote in message
    > Przerabiał ktoś ten temat?
    > Jakich banków oferty warto rozważyć?
    > Jakich banków unikać?

    Jesli firma potrzebuje pozyczki gotowkowej to oznacza, ze jej kondycja jest
    kiepska, wiec szanse sa marne. W ogole nazwa "kredyt gotowkowy" jest uzywana
    w przypadku pozyczek dla osob fizycznych.

    MK

  • 4. Data: 2008-05-04 10:51:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Maj, 12:32, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > kiepska, wiec szanse sa marne. W ogole nazwa "kredyt gotowkowy" jest uzywana
    > w przypadku pozyczek dla osob fizycznych.

    mBank jest dosyc liberalny w udzieleniu linii debetowej w koncie dla
    firm.

  • 5. Data: 2008-05-04 12:24:26
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >mBank jest dosyc liberalny w udzieleniu linii >debetowej w koncie dla
    >firm.

    Ale to co innego niż pożyczka gotówkowa . Każdy bank oferuje debet dla
    firm. Niczym tu mBank nowego nie wnosi.

    Darek

  • 6. Data: 2008-05-04 12:27:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" fvk3ca$n2$...@i...gazeta.pl

    > Jesli firma potrzebuje pozyczki gotowkowej to oznacza, ze jej kondycja jest
    kiepska,

    Albo dokładnie odwrotnie -- kondycja może być na tyle dobra,
    że warto wszystko (cały zysk) inwestować i konsumować bez
    odkładania (na niewielkim procencie) na tak zwany wszelki
    wypadek. Można powiedzieć, że kondycja banku jest zła, gdy
    służy klientom lokatami i kontami oszczędzającymi? :)

    W Lukas powiedziano mi, że Polbank na zapewne pada, skoro
    daje ludziom, wysokie oprocentowanie kont oszczędzających.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-05-04 12:33:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek" fvk9tq$5ht$...@n...onet.pl

    > Ale to co innego niż pożyczka gotówkowa . Każdy bank oferuje debet dla
    > firm. Niczym tu mBank nowego nie wnosi.

    Chyba wnosi brak prowizji.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-05-04 12:54:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:fvkabo$q4p$1@flis.man.torun.pl...

> [...]

    tylko np. sfinansowania zakupu towarow.

    > Można powiedzieć, że kondycja banku jest zła, gdy
    > służy klientom lokatami i kontami oszczędzającymi? :)

    Zalezy od oprocentowania... jak jakis bank powie, ze zaplaci 15% to radze
    sie mu dobrze przyjrzec.... choc zapewne wczesniej przeswietli go KNF :).

    MK

  • 9. Data: 2008-05-04 13:36:42
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Gotowka jest potrzebna wtedy gdy sa problemy z plynnoscia. Firma, ktora ma
    > problem z plynnoscia i regulowaniem swoich biezacych zobowiazan nie moze
    > byc w dobrej kondycji finansowej :).

    Eeeee, w rzeczwistym świecie różnie to bywa. Takie regułki się niekoniecznie
    sprawdzają. :-)

    marekz

  • 10. Data: 2008-05-04 13:36:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" fvkbli$3oe$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > w dobrej kondycji finansowej :). A jesli jest to nie potrrzebuje gotowki

    Znam malutkie firmy, które obracają pieniędzmi rzędu miliona złotych
    rocznie a jednak potrzebują debetu rzędu dziesięciu tysięcy złotych.

    > Zalezy od oprocentowania... jak jakis bank powie, ze zaplaci 15% to radze
    > sie mu dobrze przyjrzec.... choc zapewne wczesniej przeswietli go KNF :).

    Piszę o oprocentowaniu typu 5% w nieseksualnym stosunku rocznym.

    --