  • 1. Data: 2005-03-12 16:45:48
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "Jacek Smorzewski" <p...@b...poczta.fm>

    PTF oferuje kredyt hipoteczny na ciekawych warunkach. Oferuje on uproszczona
    procedure bez zaswiadczen dla kredytu do 150 000 zl i z wkladem wlasnym 50%
    i wiecej. Czy jakas inna instytucja oferuje jakas podobna oferte kredytowa?
    Czy ktos zna ta oferte dokladniej i moze cos o tym wiecej powiedziec. Jesli
    nie PTF to jaki inny bank polecacie? Znajomy bardzo chwali oferte
    multibanku. Prosze o opinie.

    pzdr smoq

  • 2. Data: 2005-03-12 21:03:45
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Jacek Smorzewski" <p...@b...poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:d0v6ac$fb9$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    Jesli
    > nie PTF to jaki inny bank polecacie? Znajomy bardzo chwali oferte

    poki co nie znalazlem lepszej oferty niz GE money bank-brak oplat i
    prowizji,dobre oprocentowanie,dodatkowo teraz maja fajna promocje
    http://www.gemoneybank.pl/GECB_CMS/web/content/Produ
    ctOffer/Kredyty_hipoteczne/Promotion/10percent.jsp
    pzdr
    P.

  • 3. Data: 2005-03-13 08:48:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PB <r...@g...mm.pl> wrote:
    > poki co nie znalazlem lepszej oferty niz GE money bank-brak oplat i
    > prowizji,dobre oprocentowanie,dodatkowo teraz maja fajna promocje

    A gdzie jeszcze sprawdzales? Promocje BPH albo Millennim, widziales? Bo
    cos im sie zdaje, ze nie.

  • 4. Data: 2005-03-13 11:04:40
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    napisał w wiadomości news:d10usa$964$1@news.onet.pl...

    > A gdzie jeszcze sprawdzales? Promocje BPH albo Millennim, widziales? Bo
    > cos im sie zdaje, ze nie.

    a ogladales ich tabele oplat i prowizji?oraz oprocentowanie?bo teraz mi sie
    wydaje,ze nie:)
    P.

  • 5. Data: 2005-03-13 20:40:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PB <r...@g...mm.pl> wrote:
    > a ogladales ich tabele oplat i prowizji?oraz oprocentowanie?bo teraz
    > mi sie wydaje,ze nie:)
    > P.

    Wybacz, ale GE nie nalezy do najtanszych bankow to raz.
    Dwa o tych oplatach i prowizjach wlasnie pisze, ze sa promocje. Ja
    rozumiem, ze mozesz byc zadowolonym klientem banku i jeszcze tak o
    promocji piszesz - znaczy sie skorzystales z niej i ci wyszlo lepiej niz
    u konkurencji?

  • 6. Data: 2005-03-13 20:55:51
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    napisał w wiadomości news:d128iu$m4e$1@news.onet.pl...

> [...]
    > rozumiem, ze mozesz byc zadowolonym klientem banku i jeszcze tak o
    > promocji piszesz - znaczy sie skorzystales z niej i ci wyszlo lepiej niz

    nie bardzo rozumiem,co masz na mysli mowiac,ze GE nie nalezy do najtanszych
    bankow-zagladales na strone banku i sprawdziles ,jakie sa oplaty?bo
    sprawiasz wrazenie,ze nie wiesz,o czym mowisz?ja jestem wlasnie w trakcie
    brania kredytu-przejrzalem oferty chyba wszystkich bankow hipotecznych,jakie
    byly dostepne w internecie i wybralem wlasnie GE,chociazby za to,ze nie ma
    zadnych oplat za rozpatrzenie wniosku,udzielenie kredytu,wczesniejsza
    splate-niezaleznie czy czesciowa,czy calkowita itp....no i oprocentowanie
    tez maja konkurencyjne,wiec co jest najdrozsze w tym banku-moze cos
    przeoczylem?jesli tak,to mi o tym powiedz,zawsze moge nie podppisac umowy:)
    pzdr
    P.

  • 7. Data: 2005-03-13 21:36:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PB <r...@g...mm.pl> wrote:
> [...]
    > konkurencyjne,wiec co jest najdrozsze w tym banku-moze cos
    > przeoczylem?jesli tak,to mi o tym powiedz,zawsze moge nie podppisac

    No wlasnie o to oprocentowanie sie rozbija. Co z tego, ze ci napisza od
    X%, skoro ty takiego oprocentowania nie dostaniesz?!?
    A promocyjne zwolnienia? Prosze Cie bardzo:
    BPH http://banki.prnews.pl/index.php/display,9600
    Millennium: http://banki.prnews.pl/index.php/display,9240

  • 8. Data: 2005-03-13 22:51:09
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    napisał w wiadomości news:d12bo4$1nq$1@news.onet.pl...

> [...]
    > X%, skoro ty takiego oprocentowania nie dostaniesz?!?
    > A promocyjne zwolnienia? Prosze Cie bardzo:

    no wiec ja dostalem takie oprocentowanie,jakie jest podane w tabelce na
    stronie ge banku-wszystko jest tam podane czytelnie-nie ma zadnych "od"tylko
    wyraznie napisane-w zaleznosci od wartosci nieruchomosci i okresu
    kredytowania podane jest oprocentowanie( za to w promocji bph do ktorej link
    mi podeslales wyraznie jest napisane "OD 1,7%....itd...." zniesienie oplat
    za wczesniejsza splate kredytu jest tylko w promocji,w przeciwienstwie do
    GE,gdzie tak jest bez promocji

    promocja millenium:
    1% prowizji w walutach obcych(GE bez promocji ma 0%)
    no tak,rzeczywiscie korzystniej nie brac w GE:)
    pzdr
    P.

  • 9. Data: 2005-03-14 07:30:13
    Od: "Jacek Smorzewski" <p...@b...poczta.fm>

> [...]
    > tym wiecej powiedziec. Jesli nie PTF to jaki inny bank polecacie? Znajomy
    > bardzo chwali oferte multibanku. Prosze o opinie.

    Czy na temat PTF Banku ktos moze cos powiedziec?

    --
    pzdr smoq

  • 10. Data: 2005-03-14 12:44:53
    Od: "soren" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    /
    > Promotion/10percent.jsp
    > pzdr
    > P.

    Brak opłat za przyznanie jest pod pewnymi warunkami. Za przewalutowanie
    płaci się 1,5%. Zmiana harmonogramu spłat na życzenie klienta też
    jest płatna więc nie wiem, czy oferta jest tak bardzo atrakcyjna.
    Nie mówiąc już o złodziejskich kursach walut w GE.

    Pozdrawiam
    Soren