  • 11. Data: 2005-03-14 14:08:45
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "soren" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d14105$p4n$1@inews.gazeta.pl...
    > PB <r...@g...mm.pl> napisał(a):

    > Brak opłat za przyznanie jest pod pewnymi warunkami. Za przewalutowanie
    > płaci się 1,5%. Zmiana harmonogramu spłat na życzenie klienta też
    > jest płatna więc nie wiem, czy oferta jest tak bardzo atrakcyjna.
    > Nie mówiąc już o złodziejskich kursach walut w GE.

    hmmmm,jakie warunki trzeba spelnic,zeby byl brak oplat?znow o czyms nie
    wiem....

  • 12. Data: 2005-03-14 19:54:32
    Od: Soren <p...@n...onet.pl>

    PB <r...@g...mm.pl> napisał:

    > hmmmm,jakie warunki trzeba spelnic,zeby byl brak oplat?znow o czyms nie
    > wiem....

    W tabeli opłat
    (http://www.gemoneybank.pl/GECB_CMS/web/content/Prod
    uctOffer/Kredyty_hipoteczne/linked_to_hip_main/prowi
    zje_oplaty.jsp)
    jest jak byk napisane, że nie płacisz prowizji, jeżeli w ciągu
    pierwszych 5 lat nie nadpłacisz więcej niż 10% kredytu.
    Nie mam zielonego pojęcia co dokładnie oznacza termin
    "nadpłata".

    Pozdrawiam
    Soren