  • 1. Data: 2006-04-18 08:51:03
    Temat: Kredyt hipoteczny CHF - zabepzieczenie.
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Czy sa na rynku jakiesz narzedzia do zabezpieczenia sie przed gwaltownymi
    zmianami kursow walut.
    Dla firm wiem, ze sa. Chodzi mi o zabepzieczenie sie na wypadek kryzysu
    walutowego.

    Fajas

  • 2. Data: 2006-04-18 18:50:09
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny CHF - zabepzieczenie.
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    > Czy sa na rynku jakiesz narzedzia do zabezpieczenia sie przed gwaltownymi
    > zmianami kursow walut.

    np to
    http://tnij.pl/uk8

    --
    Patyk

  • 3. Data: 2006-04-18 19:09:28
    Od: "Jacek Maliszewski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Patyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > np to
    > http://tnij.pl/uk8

    Jesli juz chcesz zabezpieczac kredyt hipoteczny, to opcjami. kontrakty
    futures moga puscic Cie z torbami, jesli nie utrzymasz depozytu
    zabezpieczajacego.

    Malin

  • 4. Data: 2006-04-18 21:50:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 18 Apr 2006 21:09:28 +0200, "Jacek Maliszewski"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Jesli juz chcesz zabezpieczac kredyt hipoteczny, to opcjami. kontrakty
    >futures moga puscic Cie z torbami, jesli nie utrzymasz depozytu
    >zabezpieczajacego.

    Taki jeden były wielki brytyjski bank z tradycjami może coś na ten
    temat powiedzieć :)))

    PG

  • 5. Data: 2006-04-19 06:08:46
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Jesli juz chcesz zabezpieczac kredyt hipoteczny, to opcjami. kontrakty
    > futures moga puscic Cie z torbami, jesli nie utrzymasz depozytu
    > zabezpieczajacego.
    >
    > Malin

    Gdzie znajde jakis bank/instytucje i osobe najlepiej w Krakowie ale moze byc
    w Warszawie ktora kompetentnie wprowadzi mnie w temat.

    Fajas

  • 6. Data: 2006-04-19 13:28:22
    Od: "Jacek Maliszewski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fajas" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie znajde jakis bank/instytucje i osobe najlepiej w Krakowie ale moze
    > byc
    > w Warszawie ktora kompetentnie wprowadzi mnie w temat.

    Skontaktuj sie ze mna na priv, to przedstawie temat, jesli jestes naprawde
    zainteresowany j...@d...com

    Malin