  • 1. Data: 2006-10-23 05:09:34
    Temat: Kredyt hipoteczny, a kredyt odnawialny
    Od: " m." <m...@g...pl>

    Witam, mam pytanie czy musze informowac bank w ktorym bede bral prawdopodobnie
    kredyt hipotezny, o tym iz posiadam kredyt odnawialny (niewykorzystany) w
    innym banku? Czy o posiadaniu karty kredytowej tez trzeba informowac? Czy to
    tylko moja dobra wola i oni nie maja jak tego sprawdzic? Dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-10-23 05:20:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, a kredyt odnawialny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " m." <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > innym banku? Czy o posiadaniu karty kredytowej tez trzeba informowac? Czy
    > tylko moja dobra wola i oni nie maja jak tego sprawdzic? Dzieki za

    Informacje o liniach kredytowych i kartach kredytowych są wpisane (o ile są)
    w Biurze Inforamcji Kredytowej.
    Więc znajdą bez problemu.
    Jak pytają to wpisz, bo i tak znajdą, jak nie pytają to sam nie mów, bo to
    wpływa na twoją zdolność kredytową.

  • 3. Data: 2006-10-23 05:27:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2006 05:09:34 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: m. <m...@g...pl>
    napisała:
> [...]
    > innym banku? Czy o posiadaniu karty kredytowej tez trzeba informowac? Czy to

    Nie, nie musisz. Kredytu też nie musisz dostać

    > tylko moja dobra wola i oni nie maja jak tego sprawdzic? Dzieki za odpowiedzi.

    Mają. poszukaj pod hasłem Biuro Informacji Kredytowej.

    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW