  • 11. Data: 2006-05-02 17:08:12
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, a problem z bankiem
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Mimo wszystko mam nadzieje, ze cos sie uda zalatwic...

    Napisz jak dostaniesz raport BIK lub informacje z BPHu (niech Ci powiedzą
    czy to przez BIK czy też przez MIG-BR)

    Darek

  • 12. Data: 2006-05-02 17:08:36
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    Darek napisał(a):
    [...]
    > A taki Dombank dawał (bo się to chyba zmieniło) osobom wpisanym do MIG-BR, z
    > kiepskim BIKiem.

    Jeszcze jedno pytanko. Widze, ze masz doswiadczenie z bankami. Moze
    doradzisz mi, gdzie udac sie najlepiej w mojej sytuacji? Chce wziac
    kredyt hipoteczny na jakies 100 tys zl na zakup nieruchomosci na rynku
    wtornym. Gdzie w tej sytuacje bede mial najwieksze szanse?

  • 13. Data: 2006-05-02 17:20:35
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    Darek napisał(a):
    > Napisz jak dostaniesz raport BIK lub informacje z BPHu (niech Ci powiedzą
    > czy to przez BIK czy też przez MIG-BR)

    Dzieki za pomoc, na pewno napisze.

  • 14. Data: 2006-05-02 19:10:25
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

> [...]
    > hipoteczny na jakies 100 tys zl na zakup nieruchomosci na rynku wtornym.
    > Gdzie w tej sytuacje bede mial najwieksze szanse?

    W tej sytuacji to bym się wstrzymał do momentu jak wyjaśnisz o co chodzi.
    Jak będziesz chodził po bankach i będziesz zaliczał odmowy (jeszcze nie
    wiemy dokładnie o co chodzi) to zostanie pewnie chyba Dombank - on udzielał
    kredytó hipotecznych osobom o nie najlepszej historii kredytowej ale za to
    oprocentowanie jest wysokie.

    Darek

  • 15. Data: 2006-05-02 19:14:32
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    Darek napisał(a):
> [...]
    > kredytó hipotecznych osobom o nie najlepszej historii kredytowej ale za to
    Najgorsze jest to, ze jestem w troche glupiej sytuacji. Dokumenty dot.
    nieruchomosci dostane pod koniec sierpnia i bede mial miesiac na
    zalatwienie kredytu. Pozniej wlasciciel sprzeda ja komus innemu.
    Dlatego chce sie przygotowac do tego czasu, bo zdaze wyprobowac tylko
    jeden bank...

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl

  • 16. Data: 2006-05-03 10:25:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-02 15:39, osobnik Darek stwierdził, iż:
    > A co do tematu posta: taka błachostka może mieć wpływ na nie udzielenie
    > kredytu. A co więcej wpis w MIG-DZ pozbawi Cię szans na kredyt w większości
    > banków, a jak uzyskasz to na wysoki procent.

    Darku, MIG-BR, a nie DZ ;) taka mała literówka.
    Co do wpisu, zdaje się, że poza Providentami itp chyba nikt nie
    kredytuje osób z wpisem do MIG'a.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl