  • 11. Data: 2002-01-16 23:22:45
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Wed, 16 Jan 2002 23:13:32 +0100, Krzysztof Zielinski napisał(a):

    >Mi coś ktoś tłumaczył że jakiś procent od spłacanej sumy...Ale jutro jadę
    >podpisać umowę więc przy okazji się wszystkiego dowiem - z tym że jak się
    >właśnie okazało poza 2 % prowizji za przyznanie, chcą ubezpiecznie (0.068%
    >bodajże) za rok z góry, do tego jakiś tam weksel za 150 zł - razem muszę im
    >jutro zapłacić ponad 3000 zł przy kredycie ciut ponad 96000 zł.

    Jak ja brałem kredyt na mieszkanie w PKO BP, to dla posiadaczy konta u nich
    było 1% prowizji. Czy to się zmieniło? A jeśli nie, to chyba opłaca się
    najpierw założyć konto, a potem brać kredyt? Wyjdzie o ten 1% mniej, czyli
    jakieś 960 zł przy ww kwocie.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 12. Data: 2002-01-17 07:10:09
    Od: <z...@w...home.pl>

    > Jak ja brałem kredyt na mieszkanie w PKO BP, to dla posiadaczy konta u nich
    > było 1% prowizji. Czy to się zmieniło? A jeśli nie, to chyba opłaca się

    A walutowy czy w zlotowkach ? Bo chyba dla zlotowkowych jest teraz wlasnie 1 %,
    dla euro i innych 2% - konto musze zalozyc swoja droga...

    KZ

  • 13. Data: 2002-01-17 07:52:00
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > //...//
    > Jeśli chodzi o stawki, to polecam HypoVereinsbank:
    > w walutach LIBOR 6M dla danej waluty + 2,5% marży.
    > Ale kwitów trochę potrzeba, żeby się z nimi dogadać.

    Tylko, że to jest prawdziwy kredyt hipoteczny (z tego co wiem).
    Czyli trzeba mieć nieruchomość pod której hipotekę bierze się kredyt.
    Tak więc w trakcie budowy nie dadzą :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 14. Data: 2002-01-17 08:22:46
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

    > Mi coś ktoś tłumaczył że jakiś procent od spłacanej sumy...Ale jutro jadę

    no chyba ci zle tlumaczyl.

> [...]
    > bodajże) za rok z góry, do tego jakiś tam weksel za 150 zł - razem muszę im

    wcale nie za rok z gory, mozna miesiecznie.

    wojtek

  • 15. Data: 2002-01-17 08:39:00
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia 17 Jan 2002 08:10:09 +0100, z...@w...home.pl napisał(a):

    >A walutowy czy w zlotowkach ? Bo chyba dla zlotowkowych jest teraz wlasnie 1 %,
    >dla euro i innych 2% - konto musze zalozyc swoja droga...

    Euro.
    W TOiP była informacja, że prowizja wynosi 2%, a dla posiadaczy superkonta
    1%.

  • 16. Data: 2002-01-17 08:41:21
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Thu, 17 Jan 2002 09:22:46 +0100, Wojciech Jakobczyk napisał(a):

    >wcale nie za rok z gory, mozna miesiecznie.

    I to tylko do czasu uzyskania wpisu w hipotece. Jeśli sąd szybciej się
    wyrobi, to płaci się to ubezpieczenie krócej. W moim przypadku to było 9
    miesięcy.

  • 17. Data: 2002-01-17 09:03:52
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

    > Euro.
    > W TOiP była informacja, że prowizja wynosi 2%, a dla posiadaczy superkonta
    > 1%.

    ja juz zlozylem wniosek, i uzyskalem informacje ze niezaleznie od waluty jest 2%, a
    1,5% jak sie ma konto 5 lat.

    wojtek

  • 18. Data: 2002-01-17 09:05:12
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

    > I to tylko do czasu uzyskania wpisu w hipotece. Jeśli sąd szybciej się
    > wyrobi, to płaci się to ubezpieczenie krócej. W moim przypadku to było 9
    > miesięcy.

    ja licze na max 3 miesiace. :) mam dobry sad, kw zalozyli w 1,5 miesiaca.

    wojtek

  • 19. Data: 2002-01-17 11:21:25
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>
    napisał w wiadomości news:a263p8$2ru8$1@news2.ipartners.pl...

    > ja licze na max 3 miesiace. :) mam dobry sad, kw zalozyli w 1,5 miesiaca.

    OK, jade za dwie godziny podpisywać z nimi umowę, więc ponegocjuję. Ale na
    tak krótki okrez założenia kw nie mam co liczyć - mieszkanie odbieram
    dopiero w czerwcu.

    KZ

  • 20. Data: 2002-01-17 16:29:22
    Od: "Ijon" <I...@b...pl>

    "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl> wrote in
    message news:a23ffv$1air$1@news2.ipartners.pl...

    Hehe - to co piszesz idealnie zgadza sie z moja analiza choc jeszcze nigdzie
    nie chodzilem
    czyli PKO BP, KB, GE (ze wzgl. na 100% finansowania)