  • 1. Data: 2007-12-12 21:09:39
    Temat: Kredyt hipoteczny i PIT
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pewien problem. Otoz jestem w trakcie wnioskowania o kredyt hipoteczny i
    bank jednym z wielu dokumentow zazadal moj PIT z 2006r wraz pieczatka urzedu
    skarbowego.
    Pit za 2006r rok wyslalem poczta, wiec mam tylko dowod wyslania. Analitykowi to
    nie wystarcza. Czy skarbowka wydaje kopie pita? Czy moge zapomniec o takim
    papierku? Sory, ze tutaj, ale telefonicznie pani nie chciala sluchac co do niej
    tlumaczylem przerywajac mi rozmowe.

    Tomek

  • 2. Data: 2007-12-12 21:19:38
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i PIT
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam pewien problem. Otoz jestem w trakcie wnioskowania o kredyt hipoteczny
    > bank jednym z wielu dokumentow zazadal moj PIT z 2006r wraz pieczatka

    Zmień bank a doradcy zaleć leczenie psychiatryczne.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2007-12-12 21:26:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 12 Dec 2007 22:09:39 +0100,
    osoba podpisana: Tomek <t...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > papierku? Sory, ze tutaj, ale telefonicznie pani nie chciala sluchac co do niej

    Niedawno przez to przechodziłem :). W I US Warszawa-Śródmieście
    procedura wygląda tak:

    1. Wnosisz opłate skarbową 5 PLN za stronę, dostajesz kwitek
    2. Piszesz podanie 'prosze o wydanie mi uwierzytelnionej kopii pit dot.
    rozliczenia za rok 2006. (Mogą chcieć żebyś podał powód; ja podałem -
    nie chciało mi się kłócić)
    3. składasz pisemko w kancelarii z kwitkiem potwierdzającym wniesienie
    opłaty skjarbowej
    4 (Najlepsze) zostajesz wysłany do kasy urzędu żeby wnieść opłatę za
    _ksero_jako_takie (0.30 PLN/strona)
    5. Wracasz do kancelarii z kwitkiem, dostajesz kopię swojego podania
    6. czekasz 7 dni, odbierasz kopię. Ja nie miałem problemu, żeby
    telefonicznie dowiedzieć się wcześniej czy kopia jest.
    7. Przysięgasz sobie, że nigdy, ale to przenigdy nie będziesz już
    wysyłał pita pocztą, tylko składał w kancelarii US z pieczątką na kopii
    ;)

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 4. Data: 2007-12-12 21:27:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 22:19:38 +0100,
    osoba podpisana: SQLwysyn <s...@s...pl>
    napisała:
    [...]
    > Zmień bank a doradcy zaleć leczenie psychiatryczne.

    Zmieniłeś nicka czy filtry mi wyekspirowały?
    Nieważne.

    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 5. Data: 2007-12-12 21:34:26
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > 7. Przysięgasz sobie, że nigdy, ale to przenigdy nie będziesz już
    > wysyłał pita pocztą, tylko składał w kancelarii US z pieczątką na kopii

    ewentualnie zamiast PIT można wystąpić do US o wydanie
    zaświadczenia o dochodach i zapłaconych podatkach.
    Takie coś też powinno wystarczyć, chyba że analityk jakiś nierozumny

    t.