  • 1. Data: 2006-07-07 11:49:56
    Temat: Kredyt hipoteczny i księga wieczysta
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Witam

    Mam następującą sytuację:
    Jestem właścicielem domu w którego księdze wieczystej figurują dwie
    osoby mające prawo do mieszkania w tym domu do końca życia (i mieszkają
    :) ).

    Potrzebowałbym kredyt ok 100 000 zł na rozbudowę domu. Orientujecie się
    czy są banki, które dadzą taki kredyt bez wypisywania powyższych osób w
    księgi?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
    Dawid Pytel

  • 2. Data: 2006-07-07 12:41:21
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i księga wieczysta
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > księgi?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    To pewnie zależy w jakim udziale One i Pan są właścicielami.

  • 3. Data: 2006-07-07 13:00:31
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Potrzebowałbym kredyt ok 100 000 zł na rozbudowę domu. Orientujecie się
    > czy są banki, które dadzą taki kredyt bez wypisywania powyższych osób w

    Mniemam ze chodzi o sluzebnosc osobista.
    Dopoki to jest w KW zaden bank nie udzieli Ci kredytu.
    Musisz zniesc to ograniczone prawo rzeczowe.

  • 4. Data: 2006-07-07 13:39:55
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *Victor* pisze:

    > Mniemam ze chodzi o sluzebnosc osobista.
    > Dopoki to jest w KW zaden bank nie udzieli Ci kredytu.
    > Musisz zniesc to ograniczone prawo rzeczowe.
    Znieść ograniczone prawo rzeczowe, dostać kredyt, wpisać hipotekę,
    wpisać ograniczone prawo rzeczowe.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 5. Data: 2006-07-07 17:36:43
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Znieść ograniczone prawo rzeczowe, dostać kredyt, wpisać hipotekę,
    > wpisać ograniczone prawo rzeczowe.

    Nastepnie otrzymać z banku odwołanie od wpisu służebnosci a nastepnie
    wypowiedzenie umowy kredytowej i przymusowa egzekucja komornicza.

    Darek

  • 6. Data: 2006-07-08 16:35:19
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *Darek* pisze:

    > Nastepnie otrzymać z banku odwołanie od wpisu służebnosci a nastepnie
    > wypowiedzenie umowy kredytowej i przymusowa egzekucja komornicza.
    Zastanawia mnie podstawa takiego odwołania. Czy w obecnych umowach
    kredytów hipotecznych jest zakaz dokonywania takich wpisów w dziale
    III księgi wieczystej?

    --
    '''..\
    < _| (