  • 1. Data: 2005-03-12 19:02:44
    Temat: Kredyt hipoteczny i umowa o pracę
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Czy banki biorą pod uwagę czas trwania umowy o pracę jako znaczące kryterium
    przyznania kredytu hipotecznego na mieszkanie? Chodzi mi o to, czy jest w ogóle
    możliwość uzyskania takiego kredytu, gdy umowa jest na N lat, a planowany okres
    spłaty jest powiedzmy 2xN lat.

  • 2. Data: 2005-03-12 19:11:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i umowa o pracę
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d0vht5.1lc.1@slaszysz.poczta.onet.pl,
    niejaki(a): Sławomir Szyszło z adresu <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > to, czy jest w ogóle możliwość uzyskania takiego kredytu, gdy umowa
    > jest na N lat, a planowany okres spłaty jest powiedzmy 2xN lat.

    niektóre niestety jeszcze tak
    idź do takiego, który wie, że taka umowa w zasadzie niczym nie różni się od
    umowy na czas nieokreślony

    np. GE Money Bank

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-03-13 06:52:22
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

> [...]
    > ogóle
    > możliwość uzyskania takiego kredytu, gdy umowa jest na N lat, a planowany

    DomBank - tam jest chyba najprościej uzyskać kredyt hipoteczny, kredyt
    mieszkaniowy, konsumpcyjny etc
    http://www.kredyt.org.pl/dombank/