  • 11. Data: 2009-07-26 09:26:26
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.
    Od: arkh <p...@g...com>

    > PS: Cokolwiek zrobisz nie skladaj wniosku do 6 bankow, mozesz sobie
    > zaszkodzic a nic dobrego z tego nie wyniknie, wybierz gora 3.
    > Pisane oczywiscie z tej ciemnej strony mocy ; ]
    >
    > Pozdrawiam Rhao

    A dlaczego mogę sobie zaszkodzić składając do 6 banków? Tak naprawdę
    wnioski już poszły, pomógł mi w tym pracownik Expandera, który wydał
    mi się najbardziej kompetentny ze wszystkich pośredników których
    odwiedziłem.

  • 12. Data: 2009-07-26 10:05:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wnioski już poszły, pomógł mi w tym pracownik Expandera, który wydał
    > mi się najbardziej kompetentny ze wszystkich pośredników których

    Jak możesz sobie zaszkodzić? Złożyłem wnioski do 4 banków i źle na tym
    nie wyszedłem.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-07-26 10:25:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > Jak możesz sobie zaszkodzić? Złożyłem wnioski do 4 banków i źle na tym nie
    > wyszedłem.

    Znam system scoringowy, ktory bierze pod uwage liczbe zarejestrowanych w BIK
    zapytan dotyczacych wnioskow. Jesli liczba ta przekracza X, wniosek jest
    automatycznie odrzucany. Moze sie okazac, ze najlepsza oferta nie bedzie
    dostepna, bo banki z gorsza zlozyly zapytania wczesniej.

    MK

  • 14. Data: 2009-07-26 20:03:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    [...]

    > Znam system scoringowy, ktory bierze pod uwage liczbe zarejestrowanych
    > w BIK zapytan dotyczacych wnioskow. Jesli liczba ta przekracza X,

    I ów system _decyduje_ o hipotecznych? Czy może o nieco mniejszych?
    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 15. Data: 2009-07-26 20:15:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jest automatycznie odrzucany. Moze sie okazac, ze najlepsza oferta nie
    > bedzie dostepna, bo banki z gorsza zlozyly zapytania wczesniej.

    Znasz jeden taki system czy może wszystkie? I nie bardzo rozumiem jaki
    wpływ na przyznawalność kredytów może mieć liczba zarejestrowanych
    zapytań? Zapytanie to jeszcze nie zobowiązanie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-07-26 20:20:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > I ów system _decyduje_ o hipotecznych? Czy może o nieco mniejszych?

    W zadnym wypadku nie decyduje system, a analityk :)... a nawet kilku :).

    MK

  • 17. Data: 2009-07-26 20:24:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Znasz jeden taki system czy może wszystkie?

    Nie znam wszystkich systemow.

    >I nie bardzo rozumiem jaki wpływ na przyznawalność kredytów może mieć
    >liczba zarejestrowanych zapytań? Zapytanie to jeszcze nie zobowiązanie...

    Jasne, ale wydajac decyzje chyba trzeba miec pelna informacje o zdolnosci
    kredytowej, a w przypadku gdy zapytanie bylo chwile wczesniej trudno
    powiedziec czy kredyt zostal przyznany czy tez nie. Oczywiscie jest jeszcze
    kwestia zabezpieczenia...

    MK

  • 18. Data: 2009-07-26 21:52:28
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

> [...]
    > jest automatycznie odrzucany. Moze sie okazac, ze najlepsza oferta nie
    > bedzie dostepna, bo banki z gorsza zlozyly zapytania wczesniej.

    Z tego, co sie orientuje duza liczba zapytan jest okolicznoscia obciazajaca
    przy malych kredytach i okolicznoscia ulatwiajaca uzyskanie kredytu przy
    hipotecznych.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 19. Data: 2009-07-27 08:54:13
    Od: arkh <p...@g...com>

    Kontaktowałem się ze "swoim" pośrednikiem. Podobno scoringi tak
    działają, ale dla kredytów gotówkowych a nie hipotecznych. Zresztą
    mówił, że są klienci którzy składają do 8 banków równocześnie i kredyt
    dostają.

  • 20. Data: 2009-07-27 16:40:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "arkh" <p...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > Kontaktowałem się ze "swoim" pośrednikiem. Podobno scoringi tak
    > działają, ale dla kredytów gotówkowych a nie hipotecznych.

    Skoro 'podobno' to musi wiedziec co mowi ;).

    > Zresztą
    > mówił, że są klienci którzy składają do 8 banków równocześnie i kredyt
    > dostają.

    We wszystkich 8?

    MK