  • 1. Data: 2011-08-02 12:10:06
    Temat: Kredyt hipoteczny w Euro i w jakim banku?
    Od: g...@o...pl

    myślę o zaciągnięciu krdytu w Euro na własne cztery kąty.

    z obliczeń kalkulatorów hipotecznych wynika że jest to jak najbardziej
    korzystny kredyt i waluta w miarę stabilna

    co sądzicie?

    z góry dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2011-08-02 21:09:26
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Euro i w jakim banku?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > z obliczeń kalkulatorów hipotecznych wynika że jest to jak najbardziej
    > korzystny kredyt i waluta w miarę stabilna

    bez poznania kilku istotnych szczegółów, związanych z Tobą oraz
    finansowaną nieruchomością, odpowiedź na to pytanie nie jest możliwa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-08-03 06:16:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 14:10:06 +0200, gsmhurtWYTNIJTO napisał(a):

> [...]
    >
    > z obliczeń kalkulatorów hipotecznych wynika że jest to jak najbardziej
    > korzystny kredyt i waluta w miarę stabilna

    Zależy na ile lat chcesz go brać, bo jak na więcej niż 10 a może i 5 to
    weź pod uwagę, że będziesz musiał się prawdopodobnie przewalutować nie z
    własnej woli ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-08-03 07:22:27
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 2 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 14:10
    *g...@o...pl* naskrobał(a):

    > z obliczeń kalkulatorów hipotecznych wynika że jest to jak najbardziej
    > korzystny kredyt i waluta w miarę stabilna

    o franku trzy lata temu też to mówiono.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-08-03 09:21:58

  • 5. Data: 2011-08-03 07:31:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 3 Aug 2011 09:22:27 +0200, Heraklit <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >o franku trzy lata temu też to mówiono.

    a nieprawda? Stopy niskie (więc jest "korzystny") i nie traci na
    wartości, jak inne waluty (więc jest "stabilny") :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2011-08-03 21:35:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    moja opinia jest taka, że jak ktoś ma zdolność na euro to powinien brać
    w tej walucie ;-)

    oczywiście musi mieć świadomość, że występuje ryzyko walutowe - o tym
    nie wolno zapominać!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-08-04 06:36:14
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > tej walucie ;-)
    >
    > oczywiście musi mieć świadomość, że występuje ryzyko walutowe - o tym nie

    Mnie wydaje sie ze euro w dluzszej perspektywie bedzie spadac w stosunku do
    zlotowki- bo raczej wczesniej strefa UE sie rozleci niz Polska przyjmie euro
    jako walute (oby lepiej nie przyjmowala).

  • 8. Data: 2011-08-04 19:50:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mnie wydaje sie ze euro w dluzszej perspektywie bedzie spadac w stosunku do
    > zlotowki- bo raczej wczesniej strefa UE sie rozleci niz Polska przyjmie euro
    > jako walute (oby lepiej nie przyjmowala).

    "mnie się wydaje"...wiesz, że każdemu się może wydawać inaczej i każdy
    będzie miał swoje argumenty - normalnie NIE wiemy jak się będzie
    zachowywać euro w przyszłości

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2011-08-05 06:22:21
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > "mnie się wydaje"...wiesz, że każdemu się może wydawać inaczej i każdy
    > będzie miał swoje argumenty - normalnie NIE wiemy jak się będzie
> [...]
    Ale mamy przeciez pewne przeslanki - patrz kryzys ogolnie mowiac
    zadluzeniowy panstw sstrefy euro w stosunku do ich PKB oraz sily ich
    gospodarek....
    Cale poludnie strefy euro jest zadluzone po uszy ....
    A ty Robercie nie podales zadnego powodu(przeslanki) dlaczego watkotworca
    powinien brac kredyt w euro choc mu to radzisz jesli tylko ma on zdolnosc.

  • 10. Data: 2011-08-05 20:34:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    .
    > Cale poludnie strefy euro jest zadluzone po uszy ....
    > A ty Robercie nie podales zadnego powodu(przeslanki) dlaczego watkotworca
    > powinien brac kredyt w euro choc mu to radzisz jesli tylko ma on zdolnosc.

    1. jeżeli ktoś może to teraz bierze w CHF (został jeden sensowny bank,
    który jednak lubi tych co nieźle zarabiają)
    2. ci którzy wierzą, że Polska wejdzie do strefy euro w najbliższych
    latach biorą w tej walucie, kilkaset złotych niższa rata jednak działa
    na wyobraźnię (poza tym w pewnym stopniu można się zabezpieczyć przed
    ryzykiem kursowym)
    3, ci co chcą RnS lub zwyczajnie waluty i ryzyko kursowe ich przeraża
    bądź bank im w walucie nie pożyczy decydują się na PLN

    tak to wygląda w praktyce z punktu widzenia doradcy finansowego, który
    się kredytami hipo na co dzień zajmuje ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS