  • 11. Data: 2005-07-19 21:19:54
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Lukas
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    Użytkownik "Dilbercik" <D...@t...com> napisał w wiadomości

    > no bo wydawalo mi sie ze albo wejda na hipoteke i sprzedadza...
    > albo zkozystaja z weksla...

    raczej skorzystaja - ale frajerstwo w naszym kraju... Pozdrawiam...

    --
    O.

  • 12. Data: 2005-07-19 21:23:19
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    Użytkownik "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie> napisał w
    wiadomości news:dbivm6

    Dalej mi nikt nie przedstawil definicji kredytu hipotecznego chociaz
    poczekalem...

    --
    O.

  • 13. Data: 2005-07-19 21:32:30
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    > czemu minusem ?

    I jeszcze jedno pytanko ;-)

    Pracownikiem jakiego Banku jesteś? PKO BP ? ;-)

    --
    O.

  • 14. Data: 2005-07-19 21:36:16
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    Użytkownik "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie> napisał w
    wiadomości

    Odnosze wrazenie ze tu przesiaduja bankofcy ;-)

    --
    O.

  • 15. Data: 2005-07-19 21:38:23
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    żytkownik "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    I ze Ty Dilberciku ósiłójesz mnieu pszekonać sze potpisanie feksla słószy
    moim interesom!

    hehehehe

    --
    O.

  • 16. Data: 2005-07-19 21:43:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-19 23:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    OGONek~, gdy pisał(a):
    > Użytkownik "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Odnosze wrazenie ze tu przesiaduja bankofcy ;-)

    Niezależnie od meritum (odpowiedź łatwo sam znajdziesz, jeżeli tylko
    przejrzysz archiwa grupy i nie wiem, czy Cię ona usatysfakcjonuje), to
    chciałbym Ci zwrócić uwagę, że jesteś kolejną osobą, która rozmawia sama
    ze sobą.
    Zadziwiająca koincydencja...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 17. Data: 2005-07-19 21:50:37
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    Nie. Nie rozmawiam ze soba. Tylko wqrzaja mnieu wabanki kture ózurpójom
    sobie megaprawa... i bynajmniej nie jestem komóchem.

    To był żart oczywiście.

    Pozdrawiam.

    --
    O.

    ps. dalej nie usłyszalem definicji kredytó hipotecznego!

  • 18. Data: 2005-07-19 21:55:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-19 23:50- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    OGONek~, gdy pisał(a):

    > To był żart oczywiście.
    >
    > Pozdrawiam.

    Co do definicji kredytu hipotecznego: google Ci się zepsuły? ;-)
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 19. Data: 2005-07-19 22:01:55
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Co do definicji kredytu hipotecznego: google Ci się zepsuły? ;-)

    Nie, nie ezepsuły mi sie i wyobraź sobie sze nie jestem trolemmmmmmm, po
    prostó nie cierpieu jak mnieu banki okradajom f sposóp peszczelny...

    Pozdrawiam.

    --
    O.