  • 1. Data: 2007-07-17 09:20:34
    Temat: Kredyt hipoteczny załatwiaj o miesiąc wcześniej - (OPEN FINANCE + KREDYT BANK)
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    1. Wniosek złozyłem w dn. 28 czerwca, potem długo długo nic - pan z OF mówił
    tylko że trzeba się uzbroić w cierpliwość - uzbroilismy się po zęby... ;-)
    ale jak tu być cierpliwym, gdy proces inwestycyjny równoczesnie
    koordynujemy...

    2. W dn. 10. lipca - dostaliśmy informacje z banku z której wynikało, ze
    ktoś nie przeczytał dokumentów albo ważnej cześci z nich nie widział - "brak
    zdolności kredytowej". Szczęka mi opadła. Udzieliliśmy szczegółowych
    wyjasnień - wykluczających wątpliwości co do poziomu wszystkich naszych
    przychodów itd. I...

    3. CISZA. Tylko informacja (z piątku 13) typu: "Po dzisiejszej rozmowie z
    osobą odpowiedzialna za analizę Pana wniosku uzyskałem informację,że decyzja
    będzie z początkiem przyszłego tygodnia. Na tą chwilę nie proszono mnie o
    dodatkowe dokumenty. Proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości."

    4. Problem: nie ma się do kogo odezwać - KB nie moze podobno formalnie ze
    mną rozmawiać bezpośrednio. OPEN - nie ma nic do powiedzenia, a Ty człowieku
    się zastanawiaj, czy przypadkiem nie dowiesz się za kilka dni, że nic nie da
    się zrobić albo że masz problem i bank Ci nie udziela kredytu. Pewnie
    mógłbym pomóc, moze mógłbym coś wyjasnić w razie potrzeby ale nic nie
    wiem...

    5. Jest początek tygodnia (wtorek). Wczoraj zostawiłem wiadomość w OF - nikt
    nie oddzwonił. Widocznie nie mają nic do powiedzenia. Muszę załatwiać
    koniecznie plan awaryjny na szybko. I tu misterne przemyślenia i
    analizowanie finezyjnych różnic w ofertach pomiędzy bankami bierze w łeb.
    Trzeba działać na łapu capu - pilnie potrzebuję na przełom miesiąca pierszą
    transzę.

    Stres jak cholera

    KWOTA: ponad 400 000 PLN
    Waluta: CHF

  • 2. Data: 2007-07-17 09:29:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    O dwa miesiace.

    I bez zbednych posrednikow.

    MJ

  • 3. Data: 2007-07-17 10:11:34
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Grzegorz Ł. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Stres jak cholera

    Nauczka - skladaj papiery do kilku bankow rownolegle.

    --
    badzio