  • 1. Data: 2007-07-17 09:31:34
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Pamiętaj, że od czasu podpisania umowy do wypłaty pieniędzy może minąc
    > trochę czasu. Jeżeli kurs się nie zmieni to będziesz miał fuksa, jeżeli
    > natomiast spadnie to będziesz musiał dopłacić właścicielowi mieszkania z
    > własnej kieszeni różnicę. U nas tak było, że frank akurat leciał w dół -
    > byliśmy w plecy jakieś 3 tyś. Na szczęście kwota kredytu była mała bo
    > inaczej wyszło by tego znacznie więcej.
    > Niby rzecz oczywista ale my się nie znaliśmy a nikt nam o tym nie
    > powiedział.

    To zalezy od zapisu w umowie. My dostalismy pelna kwote w PLN, a kwota
    w CHF byla ustalona na dzien wyplaty kredytu.

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2007-07-17 11:34:15
    Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl>

    Użytkownik "Quental" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]

    To zalezy od zapisu w umowie. My dostalismy pelna kwote w PLN, a kwota
    w CHF byla ustalona na dzien wyplaty kredytu.

    My mieliśmy kwotę kredytu przeliczoną na franki wg kursu z dnia podpisania
    umowy, niestety do czasu wypłaty frank sobie akurat spadał na łep i szyję a
    jak wypłacali było o 3 tysiące mniej. Dlatego o tym napisałam żeby zwrócić
    na to uwagę przy podpisywaniu i nie być zaskoczonym.

    --
    Pozdrawiamy
    Marta i Arek 21 miesięcy