  • 1. Data: 2011-09-08 16:31:00
    Temat: Kredyt mieszkaniowy i opłaty za wycenę
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl>

    Witam,

    jakie banki nie pobierają przed podpisaniem umowy opłaty za wycenę
    nieruchomości?
    Chocę złożyć kilka wniosków do różnych banków.
    W Nordei pobierają dopiero po podpisaniu umowy :). W ING przed :(

    dziejek7

  • 2. Data: 2011-09-09 06:56:45
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy i opłaty za wycenę
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Chocę złożyć kilka wniosków do różnych banków.
    > W Nordei pobierają dopiero po podpisaniu umowy :). W ING przed :(

    w ING przed podpisaniem umowy, ale już po decyzji! czyli jak masz
    pozytywną decyzję to płacisz

    np. w PKO BP opłata pobierana przy podpisaniu umowy kredytowej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-09-09 14:24:12
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    zrob operat u rzeczoznawcy, zazwyczaj sa akceptowane we wszystkich bankach i
    juz wtedy banki nie pobieraja za wycene

  • 4. Data: 2011-09-11 17:18:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-09-09 16:24, karkow pisze:
    > zrob operat u rzeczoznawcy, zazwyczaj sa akceptowane we wszystkich
    > bankach i juz wtedy banki nie pobieraja za wycene
    >
    > Użytkownik "dziejek7" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    Lukas wycena tylko 300zł i to po pozytywnej decyzji (w 24h podobno jest
    decyzja u mnie zajelo im to 36h efekt.... rezygnacja z prowizji)
    cena operatu odjeta jest od prowizji od kredytu.

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów