  • 1. Data: 2005-07-28 22:17:37
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w CHF w PKO BP
    Od: "Paul" <USUŃTO?paul@gazeta.pl>

    Witam,

    Biorę 100 000 pln na 18 lat przy wkładzie własnym 55 000 pln, czyli ~
    35,5% Zaproponowano mi prowizję 1,5% oraz oprocentowanie 2,95% (2,2 marża +
    LIBOR3M) Czy można próbować wynegocjować marżę w wys. 2% ? Jak u nich
    wyglądają negocjacje ?

    --
    pozdrowienia,
    paul

  • 2. Data: 2005-07-29 05:31:43
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w CHF w PKO BP
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Paul" <USUŃTO?paul@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 35,5% Zaproponowano mi prowizję 1,5% oraz oprocentowanie 2,95% (2,2 marża
    > + LIBOR3M) Czy można próbować wynegocjować marżę w wys. 2% ? Jak u nich

    spróbuj, ale wiele nie wskórasz
    u nic h prowizja i marża zależy głównie od udziału własnego i okresu
    kredytowania

  • 3. Data: 2005-07-30 22:18:57
    Od: "Vitoj" <v...@...op.pl>

    ze mną nie chcieli negocjować, a próbowałem w kilku oddziałach (2 miesiące
    temu), lepsze warunki wynegocjujesz w innych bankach