  • 11. Data: 2008-07-12 20:19:12
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w DOMBanku.
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:48791043$1@news.home.net.pl...
    > kredyty do 80.000 PLN to kredyty konsumenckie, a więc brak opłaty za
    > wcześniejszą spłatę niezależnie od banku...

    Niby racja i taki zapis mam w umowie na kredyt hip. 40tys z Millenium, ale w
    ustawie jest wyłączenie
    celów mieszkaniowych z kredytu konsumenckiego (budowa rozbudowa remont
    dobudowa itd.) (;-)).
    --
    -------------
    MisiekK

  • 12. Data: 2008-07-12 20:21:26
    Od: Ra <w@stopce>

    Radek Wroclawski pisze:
    > kredyty do 80.000 PLN to kredyty konsumenckie, a więc brak opłaty za
    > wcześniejszą spłatę niezależnie od banku...
    zgadza się tylko autorka wzieła 130tys

    PS mówię o tym wątku
    03&v=2&s=0
    sorry prowizja wynosiła 16tys a nie 30tys

  • 13. Data: 2008-07-12 21:11:49
    Od: Ra <w@stopce>

    MisiekK pisze:
> [...]
    > ustawie jest wyłączenie
    > celów mieszkaniowych z kredytu konsumenckiego (budowa rozbudowa remont
    ja mam taki kredyt właśnie w millenium - remont, refinansowanie faktur i
    jak najbardziej podpada pod kredyt konsumencki, mam właśnie 0zł za
    wcześniejszą spłatę, a zwykły mieszkaniowy już nie

  • 14. Data: 2008-07-13 06:31:58
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Ra pisze:
    > PS mówię o tym wątku
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=49&w=795614
    03&v=2&s=0
    > sorry prowizja wynosiła 16tys a nie 30tys
    zaokrągliła sobie w górę. Nawet gdyby spłaciła od razu po wzięciu
    kredytu (przez 1 ratą) prowizja wyniosłaby 12%

  • 15. Data: 2008-07-13 20:05:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Niby racja i taki zapis mam w umowie na kredyt hip. 40tys z Millenium, ale
    > w ustawie jest wyłączenie
    > celów mieszkaniowych z kredytu konsumenckiego (budowa rozbudowa remont
    > dobudowa itd.) (;-)).

    nie ma takiego wyłączenia, każdy kredyt w przedziale 500 - 80.000 zl to
    kredyt konsumencki i bank za wczesniejsza splate prowizji naliczyc nie moze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2008-07-14 09:07:20

    > najlepiej lepiej skorzystać z bezpłatnych porad Goldenegg, Expander itp.
    > Warunki dostaniesz te same albo lepsze a możesz ominąć jakieś miny, bo w
    > przeciwieństwie do doradcy z banku
    > nie dostaniesz oferty na sprzedawany właśnie w planie produkt (;-)).

    tylko na produkt w banku który daje największy zysk pośrednikowi ;)