  • 1. Data: 2006-03-20 22:43:32
    Temat: Kredyt mieszkaniowy z równoważniem - gdzie oprócz Multibanku ?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chcę kupić dom.
    Jestem w stanie sfinansować zakup ze środków własnych, jednak ze względu na dość
    znaczne zaangażowanie środków wolałbym mieć jakąś 'poduszkę'.
    Pomyślałem o kredycie na część inwestycji który mógłbym równoważyć w 100% w
    dobrych okolicznościach a w złych z niego skorzystać.
    Dokładnie coś takiego jak MultiPlan w Multibanku.
    Kredyt ma być w PLN.

    Zastanawiam się czy:
    - oprócz Multibanku inne banki mją cos podobnego w swojej ofercie ?
    - czy dla banku ma zancznie przy ustalaniu propozycji prowizji / oprocentowania
    informacja że mam zamiar w 100% go równoważyć (milczeć o tym przy rozmowach,
    mówić głośno czy też jest to bez znacznia ?)

    TomekD

  • 2. Data: 2006-03-20 22:45:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> wrote:
    > - oprócz Multibanku inne banki mją cos podobnego w swojej ofercie ?

    To samo - mBank
    Podobnego, to znaczy nie to samo ;): ING, Pekao, PKO BP

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-03-20 23:09:38
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > oprocentowania informacja że mam zamiar w 100% go równoważyć (milczeć o
    > tym przy rozmowach, mówić głośno czy też jest to bez znacznia ?)

    W multi prowizja od kwoty kredytu, oprocentowanie od 200k kredytu troche
    mniejsze. Zeby nie placic dodatkowo powienienes miec wkladu 20%.

    generalnie tyle. Nikogo za bardzo nie obchodzi czy w momencie zawarcia umowy
    masz w planie splacic kredyt juz, czy tez korzystac na maxa z rachunku
    bilansujacego.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 4. Data: 2006-03-20 23:29:29
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Bartek" <a...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > masz w planie splacic kredyt juz, czy tez korzystac na maxa z rachunku

    Według dez/infolinii Multi informacj od czego wyskość prowizji/oprocentownia
    jest tajna :-)
    Z tego co napisałeś rozumiem że im większy wkład własny i im większa kwota
    kredytu tym wieksze oczekiwania na nizsze koszty ?
    Co do braku zainteresowania banku czy będę rónoważył czy nie to się spodziewałem
    że nie ma to wpływu - w sumie nie mam jak im tego zgwarantować w rozsądny
    sposób...

    Dzięki za informacje,
    TomekD

  • 5. Data: 2006-03-20 23:30:35
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in message
    > To samo - mBank
    > Podobnego, to znaczy nie to samo ;): ING, Pekao, PKO BP

    Dzięki Michał,
    mam:
    - Multibank - MultiPlan
    - mBank - mPlan
    - ING - ??? (się naszukałem, bez efektów)
    - PKO BP - 'Kredyt mieszkaniowy z opcją bilansującą - Nowość!' (się naszukałem,
    ale nie doszukałem się szczegółów...)
    - PeKaO - ??? (się naszukałem, bez efektów)
    pewnie jutro powiszę na telefonie :-)

    TomekD

  • 6. Data: 2006-03-21 07:44:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> wrote:
    > - ING - ??? (się naszukałem, bez efektów)

    http://www3.ing.pl/u235/navi/115559/ingbankmode/true
    / (to bodaj to)

    > - PeKaO - ??? (się naszukałem, bez efektów)
    > pewnie jutro powiszę na telefonie :-)

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni1s11.xml?/sid=31
    /lang=PL/202127-971604-98032

  • 7. Data: 2006-03-21 08:08:52
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Według dez/infolinii Multi informacj od czego wyskość
    > prowizji/oprocentownia jest tajna :-)
    > Z tego co napisałeś rozumiem że im większy wkład własny i im większa kwota
    > kredytu tym wieksze oczekiwania na nizsze koszty ?

    Jak ja bralem kredyt to do 200k bylo 2,95% a powyzej 2.75% w CHF. W PLN bylo
    podobnie.

    A jesli chodzi o wklad wlasny, to zaznaczylem 20% wkladu, zebys
    niepotrzebnie nie placil za ubezpieczenie niskiego wkladu.

    Pozdrawiam