  • 1. Data: 2005-11-25 19:33:32
    Temat: Kredyt na dowod?
    Od: tczesio <t...@o...pl>

    Witam serdecznie.
    Czy ktos w Grupowiczow wie moze, czy w Polsce da sie uzyskac kredyt
    gotowkowy na dowod osobisty?
    Ja niestety nie znalazlem.
    Chodzi mi o niewielka kwote, ok 2500 PLN (mniej wiecej 2X dochodow)
    Poniewaz wlasnie zmienilem prace, a nie podpisalem jeszcze umowy, nie moge
    przedstawic zaswiadczenia o dochodach. Rozumiem, ze bank potrzebuje
    zabezpieczenia, jednak suma 2500 PLN wydaje sie smieszna...
    Bede wdzieczny za wszystkie propozycje
    tczesio

  • 2. Data: 2005-11-25 20:34:15
    Temat: Re: Kredyt na dowod?
    Od: "majcher" <majcher@tkdamiWYTNIJ_se_TO.net>

    Uzytkownik "tczesio" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przedstawic zaswiadczenia o dochodach. Rozumiem, ze bank potrzebuje
    > zabezpieczenia, jednak suma 2500 PLN wydaje sie smieszna...
    Jakby suma 2500 zl byla smieszna to bys nie mial problemu z jej zdobyciem
    Jesli nie masz konta w banku to na nich nie masz co liczyc raczej, poszukaj
    u jakichs porsredników, moze provident, lombard etc.

  • 3. Data: 2005-11-26 19:05:22
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    tczesio napisał(a):
> [...]
    > przedstawic zaswiadczenia o dochodach. Rozumiem, ze bank potrzebuje
    > zabezpieczenia, jednak suma 2500 PLN wydaje sie smieszna...

    Było coś w TV, taka reklama z szyciem kieszonki. W kieszonce był dowód
    osobisty.
    Nie pamietam jaki to bank.
    Eurobank?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 4. Data: 2005-11-27 02:11:24
    Od: "Adrian" <a...@o...pl>

    > ByĹ&#65533;o coĹ&#65533; w TV, taka reklama z szyciem kieszonki. W kieszonce
    byĹ&#65533; dowĂłd
    > osobisty.
    > Nie pamietam jaki to bank.
    > Eurobank?

    Eurobank. Ale ta reklama nie mowi calej prawdy. Kredyt na dowod, owszem
    dostaniesz, ale tylko wtedy gdy brales juz jakis i terminowo splaciles. Od tak
    po prostu nie dadza.

    Adi

  • 5. Data: 2005-11-28 09:09:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Adrian wrote:
> [...]
    owszem
    > dostaniesz, ale tylko wtedy gdy brales juz jakis i terminowo splaciles. Od tak

    Poza tym, gdzieś cztałem, że na dowód to tylko liczą Twoją zdolność, i
    sprawdzają BIK, a jeśli ma dojść do udzielenia kredytu, to i tak musisz
    przytaszczyć zaświadczenie z pracy.

    KJ

  • 6. Data: 2005-11-29 13:04:20
    Od: Tomek Klamka <k...@y...pl>

    > Poza tym, gdzieś cztałem, że na dowód to tylko liczą Twoją zdolność, i
    > sprawdzają BIK, a jeśli ma dojść do udzielenia kredytu, to i tak musisz
    > przytaszczyć zaświadczenie z pracy.
    >

    > KJ

    No to zle slyszales. Jak jest dobra historia to wystaczry dowód, no i
    drugi dokument potw. tożsamośc hehehe

  • 7. Data: 2005-11-29 13:16:42
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    > No to zle slyszales. Jak jest dobra historia to wystaczry dowód, no i
    > drugi dokument potw. tożsamośc hehehe

    czy taka reklama nie prowadza wiec klienta blad? ja rozumiem, tekst maczkiem
    na dole ekranu, ale w tej w/w. i "gotowka pod telefonem" chyba zadnych
    gwiazdek nie ma.. klient ma wowczas prawo domagac sie spelnienia obietnic
    chyba :)

  • 8. Data: 2005-11-30 11:49:12
    Od: Tomek Klamka <k...@w...gazetta.pl>

    Dr napisał(a):

    /cut/

> [...]
    > na dole ekranu, ale w tej w/w. i "gotowka pod telefonem" chyba zadnych
    > gwiazdek nie ma.. klient ma wowczas prawo domagac sie spelnienia obietnic

    Zgadza się, praktyka pokazuje że wprowadza. No cóż - reklama. Mi sie nie
    podoba :)