  • 1. Data: 2007-01-15 22:07:19
    Temat: Kredyt na działkę i budowę domu
    Od: Stefan <a...@o...eu>

    Witam grupowiczów.

    Moje pytanie dotyczy przypadku, gdy goły delikwent (ale z dającymi zdolność
    dochodami) chce postawić sobie dom, zamiast uganiać się za klatkami w
    blokach za ciężkie pieniądze ;-)
    Chodzi o sytuację, w której kredytować chciałbym zarówno budowę domu
    (zastanawiam się nad domem szkieletowym, kanadyjczykiem) jak i zakup
    działki.
    Wydaje mi się, że jedyną opcją jest najpierw wzięcie kredytu na zakup
    działki, a następnie refinansowanie go (w tym samym banku?) i rozszerzenie
    do kredytu budowalnego. Czy to jedyna droga?

    Dziękuję ze ewentualną pomoc
    Pozdrowienia
    --
    Also Known As Stefan

  • 2. Data: 2007-01-16 19:57:01
    Temat: Re: Kredyt na działkę i budowę domu
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    W Millennium popytaj o kredyt na całość

  • 3. Data: 2007-01-16 20:54:49
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    s...@g...pl

  • 4. Data: 2007-01-16 21:51:10
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Stefan napisał(a):
> [...]
    > Chodzi o sytuację, w której kredytować chciałbym zarówno budowę domu
    > (zastanawiam się nad domem szkieletowym, kanadyjczykiem) jak i zakup

    Ja bym kanadyjczyka nie budowował, tylko porządny murowany dom.

> [...]
    > działki, a następnie refinansowanie go (w tym samym banku?) i rozszerzenie
    > do kredytu budowalnego. Czy to jedyna droga?

    Idź do expandera / open finance - pośredników kredytowych

  • 5. Data: 2007-01-17 08:47:57
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Ja bym kanadyjczyka nie budowował, tylko porządny murowany dom.

    Czyli bunkier. Ludzie w US (gdzie szaleja wszelkie mozliwe zywioly) buduja
    drewniane domki z gotowych elementow, a w Polsce wielopokoleniowe murowane
    zamki.
    pozdrawiam,
    marp

  • 6. Data: 2007-01-17 09:08:02
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    MarP napisał(a):

> [...]
    > drewniane domki z gotowych elementow, a w Polsce wielopokoleniowe murowane

    A potem sie dziwia, ze przychodzi wieksza wichura i im sie domki klada
    jak domino :)

    Pozdrowka

    KOMTUR