  • 11. Data: 2007-08-09 14:10:27
    Temat: Re: Kredyt na dzialke z przetargu - co robic
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Mam dla Ciebie propozycje: zamiast sluchac niedouczonych kretynow z Open
    > Finance idz bezposrednio do PKO BP lub Nordei i zalatw tam kredyt.
    > Polecilbym
    > Ci jeszcze kilka innych bankow, ale one sie juz nie wyrobia czasowo.
    > Przeciez kredyt na przetarg to ta sama procedura co deweloper lub jeszcze
    > lepiej wykup ze spoldzielni, czyli zaplata przed aktem notarialnym.
    > Absolutnie standardowa procedura.

    a zadnych z podanych przez Ciebie nie bylem. Zlozylem wniosek w millenium bo
    tam mam konto i moge splacac wczesniej bez zadnych kosztow dodatkowych a o
    to mi chodzi. Z tego co analizowalem to raczej zaden bank nie byl w stanie
    dac mi decyzje w tydzien.

  • 12. Data: 2007-08-10 19:43:40
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo tam mam konto i moge splacac wczesniej bez zadnych kosztow dodatkowych
    > a o to mi chodzi. Z tego co analizowalem to raczej zaden bank nie byl w

    Mialem podobna sytuacje, nie wyrobiłem sie, a dokladniej to bank sie nie
    wyrobil, ale wystarczylo pismo do Urzedu Gminy i termin zostal przesuniety.
    Najwazniejsze, abys zlozyl prosbe o przesuniecie terminu, wtedy masz duze
    szanse, ze sie zgodza, tak bylo w moim przypadku, nawet pytali sie ile
    potrzebuje czasu. Co do banku, to staralem sie w Lukasie i Santander, ale
    Lukas sie wyrobil szybciej, dzialke i wadium uratowalem, czego i Tobie
    zycze!

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 13. Data: 2007-08-11 20:23:43
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Millennium daje Ci 50% wartosci. W tydzien masz szanse w PKO BP i Nordei.

  • 14. Data: 2007-08-13 08:57:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ziolkowski" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f9l5sf$t61$1@inews.gazeta.pl...
    > Millennium daje Ci 50% wartosci. W tydzien masz szanse w PKO BP i Nordei.

    Mam drugie 50%, wiec mi to pasuje. Wlasnie dostalem decyzje kredytowa. A w
    gminie powiedzieli ze jak bedzie decyzja to spokojnie przesuna termin. Wiec
    powinno byc ok.