  • 1. Data: 2007-05-09 10:39:43
    Temat: Kredyt na miare w Polbanku oraz Visa Orange
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    Czy jest może na grupie ktoś, kto brał w czasie długiego weekendu "Kredyt na
    miarę" w Polbanku. Otóż do dzisiaj (umowa podpisana 24 IV 2007), nie
    przelali mi pieniędzy. Dzwoniłem to Pani powiedziała że z powodu długiego
    weekendu mają opóźnienia, ale żeby aż tak długie?

    Druga sprawa to pytanie do osób z kartą Visa Orange z mBanku. Jak długo
    czekaliście na kontakt (po wypełnieniu formularza gdy się otrzymało list z
    limitem) od mLinki lub ew. kuriera?

    Dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 2. Data: 2007-05-09 11:17:26
    Temat: Re: Kredyt na miare w Polbanku oraz Visa Orange
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Druga sprawa to pytanie do osób z kartą Visa Orange z mBanku. Jak długo
    > czekaliście na kontakt (po wypełnieniu formularza gdy się otrzymało list z
    > limitem) od mLinki lub ew. kuriera?

    A zarejestrowałeś się na stronie?
    Ja po rejestracji czekam już hmm... 10 dni dokładnie. I nic. Cisza :/

    Pozdrowionka,

  • 3. Data: 2007-05-09 11:28:41
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    A zarejestrowałeś się na stronie?
    Ja po rejestracji czekam już hmm... 10 dni dokładnie. I nic. Cisza :/

    Dokładnie tak. P.S. Jaki limit został Ci przyznany?

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 4. Data: 2007-05-09 11:33:20
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    Przyszedł sms z przyznaną mi kartą, po tem list z limitem a następnie
    zarejestrowałem się na stronie.

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 5. Data: 2007-05-09 11:37:06
    Od: Quental <a...@g...com>

    On May 9, 1:17 pm, Quental <a...@g...com> wrote:

    > A zarejestrowałeś się na stronie?
    > Ja po rejestracji czekam już hmm... 10 dni dokładnie. I nic. Cisza :/
    >
    > Pozdrowionka,

    Czary jakie czy co??? Minutę po wysłaniu posta telefon z mBanku, że
    karta już jest, dokumenty są i w ciągu 10 dni skontaktuje się ze mną
    kurier... :)))

    A tak a propos Polbanku to z postów coraz bardziej mi się wyłania
    obraz banku, w którym panuje grecki porządek - kto był w Atenach albo
    np. Pireusie, ten wie, o czym mówię ;)

    Pozdrowionka,

  • 6. Data: 2007-05-09 11:39:04
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Dokładnie tak. P.S. Jaki limit został Ci przyznany?

    5000 przy średnich rachunkach z ostatniego pół roku ok. 300, a z roku
    trochę więcej.

  • 7. Data: 2007-05-09 12:11:48
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    [ciach]

    >Czary jakie czy co??? Minutę po wysłaniu posta telefon >z mBanku, że karta
    >już jest, dokumenty są i w ciągu 10 >dni skontaktuje się ze mną kurier...
    >:)))

    Czyli innymi słowy trzeba 10 dni czekać (powiedzmy długi weekend był więc
    trochę krócej) a po tem kolejne 10 dni na kontakt z kurierem...

    >A tak a propos Polbanku to z postów coraz bardziej mi >się wyłania obraz
    >banku, w którym panuje grecki >porządek - kto był w Atenach albo
    >np. Pireusie, ten wie, o czym mówię ;)

    Nawet nie chce wiedzieć. Na Lukasa troszkę narzekałem ale chociaż u nich
    kredyt da się dostać o wiele szybciej a już napewno mają podgląd on-line co
    do kont, kredytów itp. A w Polbanku? Arkusze kalkulacyjne i kontakt mailowy
    z analitykiem. Szkoda gadać.

    >Pozdrowionka,

    Rwównież pozdrawiam
    Chandler

  • 8. Data: 2007-05-10 06:52:35
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Quental pisze:

    > 5000 przy średnich rachunkach z ostatniego pół roku ok. 300, a z roku
    > trochę więcej.

    Ciekawe jak to liczą. Ja mam średnio 160zł za dwa telefony na koncie
    abonenckim i też dostałem limit 5000.

    Marek

  • 9. Data: 2007-05-10 07:18:16
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Ciekawe jak to liczą. Ja mam średnio 160zł za dwa telefony na koncie
    > abonenckim i też dostałem limit 5000.

    Hmmm - może każdy kto ma telefon dłużej niż x lat i regularnie płaci
    dostaje 5000 niezależnie od wielkości rachunków? A może są jakieś
    zakresy... Np. średnio 50-150 zł --> 2500, średnio 150-500 --> 5000
    itd. :)

    Przy okazji - wczoraj dzwonili z mBanku, a kurier dzwonił już dzisiaj
    (!)
    Tyle, że mnie w domu nie było. Nie cierpię załatwiania spraw przez
    kuriera :/

    Pozdrowionka,