  • 1. Data: 2004-09-20 10:44:55
    Temat: Kredyt na mieszkanie- gdzie założyć konto aby za pół roku go dostać??? (długie)
    Od: "antyspam" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    postanowiłem po 3letniej współpracy zamknąć sprawę Cithandlowego i uciekam z
    tego wygodnego lecz drogiego banku. Zamierzam sie starać o kredyt na
    mieszkanie. Do jakiego banku skierować przelewy swoje pensji aby kawaler z
    pensją 1,5 krajowej skutecznie mógł się starać o kredyt za 6-8 miesięcy??
    Posiadam konta w inteligo- kieruje tam od rou ogonki ze swojej pensji i mam
    firmowe konto w mbanku- lecz ruch mały jak na podatnika przystało zyję z
    pensji a do firmy swojej dokladam od 2001 roku. Obecnie zaczne wykazywać
    dochód aby zwiększyć (moim zdaniem) szanse na otrzymanie kredytu- dochód z
    dwóch źródeł. Nie bedzie mnie bolało jak konto będzie kosztowało pare złotych
    miesięcznie i jak będą płatne przelewy- cenie sobie łatwo dostępny i tani
    kredyt. Kredytówkę Citi zamknąłem miesiąc temu więc w BIK nic nie powinno być.
    Miałem kiedyś problemy z PKO ale pospłacane 2lata temu (podpisywałem nawet z
    nimi umowę ugody czy jakoś tak- moja była miłość codziennie ciągnęła z
    bankomatu kasę choć nic nie było na koncie trwało to z 30dni zanim kartę
    zablokowali i do mnie się dodzwonili ze mam ponad 6tyś debetu ale spłacone
    zgodnie z umową 6rat co miesiąc więc chyba jestem czysty sprawa z 2001 roku)

    Prosze o pomoc pozdrawiam
    PS
    co myślicie o Expanderze warto się tam udać teraz ? Ile kosztuje porada i czy
    jest tego warta

  • 2. Data: 2004-09-20 10:47:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 12:44, antyspam wrote:
    [...]

    > miesięcznie i jak będą płatne przelewy- cenie sobie łatwo dostępny i tani
    > kredyt. Kredytówkę Citi zamknąłem miesiąc temu więc w BIK nic nie powinno być.
    Bik trzyma dane przez ileś lat _po_ spłacie kredytu. Ale jeśli
    obsługiwałeś dobrze, to powinno być nawet na plus.

    A to może mocno zaciążyć :-(

    KJ

  • 3. Data: 2004-09-20 10:59:48
    Od: "anty" <c...@p...onet.pl>

    > A to może mocno zaciążyć :-(
    >
    > KJ
    w właśnie to może po tych latach wróce do mojego ulubionego IX oddziału na
    nowogrodzkiej i u nich założe i bede sie starał w PKO BP?? Jest to jakiś
    sposób??

    DS

  • 4. Data: 2004-09-20 11:04:28
    Od: c...@p...onet.pl

    > A to może mocno zaciążyć :-(
    >
    > KJ
    nie wiem czy BIK juz działał w 2001/2002 a w sumie mam osobę która może tam
    wyprostować dane- więc BIK nie jest problemem, pytanie gdzie teraz skierować
    przelew mojej pensji??

  • 5. Data: 2004-09-20 11:09:43
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 13:04, c...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > nie wiem czy BIK juz działał w 2001/2002 a w sumie mam osobę która może tam
    > wyprostować dane- więc BIK nie jest problemem, pytanie gdzie teraz skierować
    > przelew mojej pensji??
    Ale oprócz BIKu jest coś takiego jak MIGBR
    KJ

  • 6. Data: 2004-09-20 16:35:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 20 Sep 2004 13:04:28 +0200, c...@p...onet.pl wrote:

    >nie wiem czy BIK juz działał w 2001/2002 a w sumie mam osobę która może tam
    >wyprostować dane- więc BIK nie jest problemem,

    Na czym polega prostowanie danych? czy teraz sa krzywe?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl