  • 1. Data: 2006-11-11 10:07:39
    Temat: Kredyt na mieszkanie - umowa - zlecenie
    Od: "RB" <n...@o...pl>

    Witam,

    obecnie zatrudniony jestem w firmie, która płaci mi część na umowę o pracę,
    część umowa-zlecenie. Na umowie o pracę zarabiam 680 brutto. Ze zlecenia
    otrzymuję miesięcznie ok. 2500 netto. Łącznie 3200 miesięcznie. Czy
    którykolwiek z banków udzieli mi kredytu na mieszkanie(ok 180 tys zł), są
    jakieś szanse? Dodam, że moja żona jest studentka ostatniego roku studiow i
    pracuje na umowę-zlecenie otrzymując 1200 netto.

    Z góry dzięki za pomoc.

    RB

  • 2. Data: 2006-11-11 21:17:30
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie - umowa - zlecenie
    Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl>

    Użytkownik "RB" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś szanse? Dodam, że moja żona jest studentka ostatniego roku studiow i
    > pracuje na umowę-zlecenie otrzymując 1200 netto.

    Hej,

    Dombank udziela kredytów ludziom mającym różne źródła dochodów.
    www.dombank.pl

  • 3. Data: 2006-11-11 22:25:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Nov 2006 11:07:39 +0100, "RB" <n...@o...pl> wrote:

    >Na umowie o pracę zarabiam 680 brutto. Ze zlecenia
    >otrzymuję miesięcznie ok. 2500 netto. Łącznie 3200 miesięcznie.
    Hm, w jakim celu zsumowales kwote netto z brutto? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2006-11-12 08:08:01
    Od: "RB" <n...@o...pl>

    Pomyłkowo. Obie kwoty są netto

  • 5. Data: 2006-11-12 11:10:46
    Od: "Akna" <a...@g...pl>

> [...]
    > są jakieś szanse? Dodam, że moja żona jest studentka ostatniego roku
    > studiow i pracuje na umowę-zlecenie otrzymując 1200 netto.

    W zasadzie każdy. Możesz być o to spokojny :-) Ostatnio przeszłam się po
    kilkunastu bankach i uzyskałam informację, że nie ma problemu z
    umowami -zlecenie pod warunkiem, że są to stałe umowy. Oczywiście najlepiej
    jakbyś je miał co najmniej rok. Chyba nawet nie spotkałam się z bankiem,
    który nie brałby umów zleceń pod uwagę.
    Pozdrawiam
    Akna