  • 1. Data: 2004-07-20 10:33:18
    Temat: Kredyt na używane auto - gdzie najlepiej??
    Od: w...@o...pl

    Mam zamiar kupic używany samochód za 18000, mam odłożone 8000 na ten cel i
    chciałbym resztę, czyli 10000 sfinansować przy pomocy kredytu. Orientowałem się
    już w kilku bankach, ale do końca żadna oferta mnie nie satysfakcjonuje.
    Najbardziej urządzałby mnie kredyt bez prowizji za wcześniejszą spłatę, czy
    ktoś mógłby mi coś doradzić?

  • 2. Data: 2004-07-20 12:50:37
    Temat: Re: Kredyt na używane auto - gdzie najlepiej??
    Od: "Marek" <k...@p...onet.pl>

    Zobacz tutaj
    http://gtsforex.com/kredytsam/

  • 3. Data: 2004-07-20 20:50:47
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Zobacz tutaj
    > http://gtsforex.com/kredytsam/

    Łaskawco - na przyszłość tnij cytaty i wyrzucaj zbędną część posta do
    którego się odnosisz...

    K.

  • 4. Data: 2004-07-21 08:06:16
    Od: "maciek" <a...@v...pl>

> [...]
    > Najbardziej urządzałby mnie kredyt bez prowizji za wcześniejszą spłatę, czy

    moze kredyt gotowkowy sezonowy w pko bp. prowizja wysoka, ale niskie
    oprocentowanie. za splate wczesniejsza chyba nie biora, ale pewny nie jestem.
    sam w ten sposob sfinansowalem zakup auta. ponadto przy gotowkowym nie
    wliczaja wydatkow na auto przy liczeniu zdolnosci.

    pzdr.
    maciek