  • 11. Data: 2003-04-14 21:14:41
    Temat: Re: Kredyt odnawialny
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kazimierz <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote:

    > Wlasnie dlatego pytam - bo wiem, ze dla kazdego wazne jest co innego. bylem
    > ciekaw co jest wazne dla ludzi, ktorzy znaja sie na bankach lepiej niz
    > przecietny zjadacz chleba.

    Jasne i JAWNE procedury i kryteria oceny zdolnośći kredytowej.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2003-04-14 22:24:14
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Apr 2003 21:14:41 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    napisała:

    > Jasne i JAWNE procedury i kryteria oceny zdolnośći kredytowej.

    A wiesz co? Chyba bym się pod tym podpisał.

    KJ

    --
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 13. Data: 2003-04-18 06:23:49
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Witam.
    A teraz z mojego doswiadczenia
    Najtanszy kredyt odnawialny daje Multibank zarowno pod wzgledem prowizji jak
    i oprocentowania.
    Szczegolnie atrakcyjne warunki sa dla osob ktore maja u nich Multiplan (0%
    prowizji oraz nizsze o kilka (3%)punktow oprocentowanie).
    Dodatkowa korzysc jesli ma sie u nich konto Aquarius.
    Moj przyklad: Mam konto Aquarius i bede podpisywal umowe na Multiplan.
    Oprocentowanie bedzie wynosic 7,95% i 0% za udzielenie. zlozylem wniosek na
    maksymalna wysokosc linii kredytowej. Oni sami wyliczyli ok. 8-krotnosc
    wplywow zadeklarowanych. Raczej tyle nie dostane ale skonczy sie gdzies na
    6-krotnosci. Moim zdaniem niezly wynik.

  • 14. Data: 2003-04-18 07:49:35
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > A wiesz co? Chyba bym się pod tym podpisał.

    Nie jest to możliwe, bo przy takiej formule pracownicy banków musieliby
    trzymać bejzbole pod biurkami i pracować w kamizelkach kuloodpornych.

    Pzdr: Dogbert

  • 15. Data: 2003-04-18 08:15:09
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message
> [...]
    > Nie chodzi mi o konkretny bank, bo przypuszczam, ze zaden istniejacy nie
    > jest idealny tylko o konkretne propozycje jakie cechy powinien miec zeby

    Święta idą więc ...
    - jak najmniejszy procent za przyznanie i odnowienie
    najchętniej < 1 % koniecznie bez kwoty minimalnej
    - kredyt powiązany z wiborem + marża,
    najchętniej malejąca dla dobrych i długoletnich klientów
    - miła była automatyczna 'indeksacja' w handlobanku z
    której można było skorzystać lub nie
    - 'grace period' np. 7 dni w miesiącu bez odsetek
    - i jak w postach powyżej jasne i jawne procedury

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa