  • 11. Data: 2006-09-27 19:11:49
    Temat: Re: Kredyt pod zastaw mieszkania wlasnosciowego?
    Od: "vistabela" <v...@p...onet.pl>

    MrTriada napisał(a):
    > Witam
    > pytanko - czy sa banki/instytucje finansowe ktore sa w stanie udzielic kredytu
    > pod zastaw mieszkania własnosciowego nie posaidajacego hipoteki i ksiegi
    > wieczystej?Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz
    >
    > pzdr
    > MrTriada
    >
    > --

    Witam
    Nie musisz składać wniosku o założenie Księgi Wieczystej można to
    zrobić razem z wnioskiem o wpis hipoteki więc już po podpisaniu
    umowy kredytowej, wtedy nie musisz inwestować pieniędzy przed
    uzyskaniem decyzji kredytowej
    Co do kosztów sądowych to w tej chwili wygląda to tak: założenie
    KW kosztuje 60zł, wpis w dziale II 200 zł (czyli wniosek o
    założenie KW -260zł) natomiast wpis hipoteki 200 zł po podliczeniu
    cały koszt 460 zł
    Mam tylko nadzieję że nie mylisz własnościowego prawa do lokalu z
    lokatorskim

  • 12. Data: 2006-09-27 19:24:49
    Od: "vistabela" <v...@p...onet.pl>

    vistabela napisał(a):

> [...]
    > cały koszt 460 zł
    > Mam tylko nadzieję że nie mylisz własnościowego prawa do lokalu z

    zapomniałam jeszcze o opłacie do US - jeżeli będzie to hipoteka
    kaucyjna to 19 zł
    Tak więc nie ma się czego bać to nie są kwoty z kosmosu :)
    pozdr
    vistabela