  • 1. Data: 2003-07-17 12:57:35
    Temat: Kredyt przez Expander-a
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

    Uwazacie ze warto? Ktos moze bral i ma jakies doswiadczenia?
    Po pierwszym spotkaniu jestem mile zaskoczony, zastanawiam sie nad kredytem
    hipotecznym z ich pomoca, co sadzicie?

    james

  • 2. Data: 2003-07-17 13:18:51
    Temat: Re: Kredyt przez Expander-a
    Od: "Silmar" <s...@t...pl>

    > Uwazacie ze warto? Ktos moze bral i ma jakies doswiadczenia?
    > Po pierwszym spotkaniu jestem mile zaskoczony, zastanawiam sie nad
    kredytem
    > hipotecznym z ich pomoca, co sadzicie?

    Trzeba się tylko zastanowić czy mają w ofercie wszystkie banki z danego
    rejonu, które Cię mogą zainteresować.
    W Poznaniu na przykład nie mieli BZWBK :(

    Pozdrawiam
    Silmar

  • 3. Data: 2003-07-17 13:26:48
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

    Użytkownik "Silmar" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rejonu, które Cię mogą zainteresować.
    > W Poznaniu na przykład nie mieli BZWBK :(

    Ja w sumie bylem juz zdecydowany na PKOBP i okazalo sie ze moge przez nich
    nizsza prowizje jeszcze dostac niz tylko z racji bycia klientem od lat...
    Zastanawiam sie tylko czy nie okaze sie ze sie jakies procedury
    przeciagaja...
    A tez w Poznaniu probuje :)
    James

  • 4. Data: 2003-07-17 14:59:20
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    Już mają - parę dni temu podpisali umowę i mają.

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/
    Tel./Fax. 012 2620608
    Tel. kom. 0602 462436
    STAGRA-CAMPIONI Sp. z o.o.
    ul. Skośna 22, 30-383 Kraków

    TachoScan - aplikacja przeznaczona dla analizy
    czasu pracy kierowców z odczytem zapisów
    tarczek tachografów za pomocą skanera.

  • 5. Data: 2003-07-23 10:51:21
    Od: mk <m...@w...pl>

    On Thu, 17 Jul 2003 14:57:35 +0200, "James"
    <m...@a...friko6.onet.pl> wrote:

    >Uwazacie ze warto? Ktos moze bral i ma jakies doswiadczenia?

    jestem w trakcie, na razie wszystko pozytywnie,
    mozna sie umowic na konkretna godzine i maja czynne do 20-ej oraz w
    sobote

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 6. Data: 2003-07-25 13:41:19
    Od: ChiIIZ <c...@d...spam.die.pl>

    "James" <m...@a...friko6.onet.pl> wrote in

    > Uwazacie ze warto? Ktos moze bral i ma jakies doswiadczenia?
    > Po pierwszym spotkaniu jestem mile zaskoczony, zastanawiam sie nad
    > kredytem hipotecznym z ich pomoca, co sadzicie?

    Ja bralem mieszkaniowy przez nich - polecam, wszystko zalatwili szybko i
    sprawnie.

    ChillZ