  • 1. Data: 2007-08-31 18:49:46
    Temat: Kredyt samochodowy...
    Od: patrik <p...@o...pl>

    Witam.
    Chce wziąć kredyt samochodowy w wysokości 15.000 zł (100% wartości
    auta). Czy jeżeli kredyt chciałbym wziąć tylko na siebie to czy mogę
    jako współwłaściciela auta wpisać np. mojego ojca (tzn kupimy auto
    wspólnie), czy ojciec musi mieć jakiś związek z kredytem np. być
    poręczycielem?? (sprawa dość istotna przy ubezpieczeniu samochodu,
    ponieważ ja <25 lat i beż zniżek w ubezpieczalniach, on max zniżki, wiec
    różnica przy wspólnym ubezpieczeniu ok. 3000 zł rocznie).
    Gdzie polecacie taki kredyt zaciągnąć, bo przymierzam się aktualnie do
    mBanku. Okres spłaty 36 miesięcy.

  • 2. Data: 2007-08-31 19:57:37
    Temat: Re: Kredyt samochodowy...
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    patrik pisze:
> [...]
    > jako współwłaściciela auta wpisać np. mojego ojca (tzn kupimy auto
    > wspólnie), czy ojciec musi mieć jakiś związek z kredytem np. być

    Kredyt będzie wyłącznie na Ciebie. Ojciec zaś złoży podpis na umowie
    kredytowej.

    (sprawa dość istotna przy ubezpieczeniu samochodu,
    > ponieważ ja <25 lat i beż zniżek w ubezpieczalniach, on max zniżki, wiec
    > różnica przy wspólnym ubezpieczeniu ok. 3000 zł rocznie).

    Że jak????????????? Ubezpiecznie samochodu wartego 15kzł to
    nawet bez zniżek coś koło 2tys/rok. Gdzie chcesz zaoszczędzić
    te 3 tys???

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net

  • 3. Data: 2007-08-31 22:13:48
    Od: patrik <p...@o...pl>

    Kuba pisze:

    > Kredyt będzie wyłącznie na Ciebie. Ojciec zaś złoży podpis na umowie
    > kredytowej.

    Tzn. złoży podpis, ale pod czym??

    > (sprawa dość istotna przy ubezpieczeniu samochodu,
    >
    > Że jak????????????? Ubezpiecznie samochodu wartego 15kzł to
    > nawet bez zniżek coś koło 2tys/rok. Gdzie chcesz zaoszczędzić
    > te 3 tys???

    OC + AC dla kierowcy bez zniżel + 25-30% zwyżki za nieukończone 25lat to
    ok. 5k zł w przypadku brania z ojcem - 60% od tego.

  • 4. Data: 2007-08-31 23:25:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2007 00:13:48 +0200, patrik <p...@o...pl> wklepał(-a):

    >OC + AC dla kierowcy bez zniżel + 25-30% zwyżki za nieukończone 25lat to
    >ok. 5k zł w przypadku brania z ojcem - 60% od tego.

    Chyba znalazłeś jakąś najdroższą ofertę na rynku... Pierwsza z brzegu oferta z
    MTU, wziąłem lokalizację w Warszawie, wiek 20 lat, pojemność do 1600 cm^3,
    wartość 15 tys. zł, rocznik 1999 - AC+OC+NNW wychodzi około 3300.

    Ponadto - w takim przypadku jak opisałeś kupno samochodu na kredyt jest
    nieopłacalne. Nie dość, że płacisz odsetki od kredytu, to jeszcze ubezpieczenie
    to 1/3 wartości samochodu.

  • 5. Data: 2007-08-31 23:37:21
    Od: patrik <p...@o...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
> [...]
    > MTU, wziąłem lokalizację w Warszawie, wiek 20 lat, pojemność do 1600 cm^3,
    > wartość 15 tys. zł, rocznik 1999 - AC+OC+NNW wychodzi około 3300.

    Silnik 2.0 i wychodzi ok. 4,5-5k zł

    > Ponadto - w takim przypadku jak opisałeś kupno samochodu na kredyt jest
    > nieopłacalne. Nie dość, że płacisz odsetki od kredytu, to jeszcze ubezpieczenie
    > to 1/3 wartości samochodu.

    Jeżeli będe musiał brać tylko na siebie przy tych opłatach to pewnie
    nie:D dalej będę jedździł toyota rocznik 85, no chyba, że znowu nie odpali:P

  • 6. Data: 2007-09-01 07:21:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    patrik pisze:

    > Tzn. złoży podpis, ale pod czym??

    > OC + AC dla kierowcy bez zniżel + 25-30% zwyżki za nieukończone 25lat to
    > ok. 5k zł w przypadku brania z ojcem - 60% od tego.

    W Allianz przedstawisz upoważnienie notarialne użyczenia Ojcu wg jego
    zniżek. Z tym, że dopytaj, czy Tobie będą liczyć koljene lata do zniżek.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2007-09-01 07:43:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2007 01:37:21 +0200, patrik <p...@o...pl> wklepał(-a):

    >Silnik 2.0 i wychodzi ok. 4,5-5k zł

    Sprawdziłem dla 2.0 i cena AC+OC to ok. 4 tys. No cóż, za pojemność się płaci.
    :)

    Za samo OC cenę w różnych firmach możesz sprawdzić tu:
    http://kalkulator.prometeusz.com.pl/

  • 8. Data: 2007-09-01 15:34:59
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    patrik pisze:

    > Silnik 2.0 i wychodzi ok. 4,5-5k zł

    Rozumiem, ze takie leciwe auto (bo 2.0 za 15kzł
    to pewnie nówka nie jest) na kredyt jest Ci absolutnie
    niezbędne?

  • 9. Data: 2007-09-02 13:07:06
    Od: Ra <w.stopce>

    patrik napisał(a):
> [...]
    [ciach]
    > OC + AC dla kierowcy bez zniżel + 25-30% zwyżki za nieukończone 25lat to
    > ok. 5k zł w przypadku brania z ojcem - 60% od tego.

    to ac to dlatego że auto jest ze stajni vw czy chcesz sobie zniżki wyrobic ?
    bo przy byle stłuczce policzą ci szkodę całkowitą